حسین مقصودی:

سهم صفر علوم پزشکی سبزوار در برابر سهم 11 میلیارد تومانی علوم پزشکی مشهد از تملک دارایی استان

سمیراواعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بوده برای پروژه های علوم پزشکی 40 درصد بودجه از محل تملک دارایی استان اختصاص یابد اما در جلسه ای که یک ماه پیش در وزارت بهداشت داشتم جدولی را دیدم که بودجه تخصیصی از تملک دارایی برای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار صفر ریال بود در حالی که علوم پزشکی مشهد نزدیک به 11 میلیارد تومان پول گرفته است. 
 
حسین مقصودی در جمع خبرنگاران سبزوار افزود: اعتراض من این است که اگرپول نیست برای هیچ کس نباشد و اگر هست، پس این ضعف علوم پزشکی و فرمانداری سبزوار است که 11 میلیارد تومان از این پول تملک دارایی به علوم پزشکی مشهد اختصاص پیدا کند و صفر ریال به سبزوار نرسد.
 
وی همچنین گفت: بنده از دکتر مسلم و فرماندار و مدیریت شهری گله مند هستم که چرا گزارشی در این موضوع ارائه نداده اند تا ما در جریان باشیم و بتوانیم پیگیری کنیم.
 
نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: متوقف شدن روند اجرای پروژه های علوم پزشکی و برخی مشکلات دیگر، دلایل مختلفی دارد که یکی از دلایل آن مربوط به خوب نبودن اوضاع و احوال مالی در سطح کشور است و نه تنها علوم پزشکی، بلکه وزارت راه، نیرو، آموزش و پرورش و ... نیز بدهی هایی دارند.
 
مقصودی با بیان این که سازمان بازرسی و اطلاعات در علوم پزشکی وجود دارد و نظارت صورت می گیرد افزود: این که گفته می شود اوضاع قراردادهای علوم پزشکی خوب نیست یک موضوع کلی است و بنده در این زمینه صاحب نظر نیستم و بایستی قوه قضائیه و دادگاه نظارتی رای صادر کنند اما اگر مدارک معتبری برای من ارسال شود بنده از جایگاه نمایندگی، دیوان محاسبات، کمیسیون اصل نود، کمیسیون قوه قضائیه و از جایگاه های مختلفی که قانونا می توانیم ورود پیدا کنیم، موضوع را پیگیری خواهم کرد.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما