مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی:

تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام خمینی در جامعه ضروری است

مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی بر تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام راحل در جامعه تاکید کرد و گفت : امام خمینی(ره) انسجام ملی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از عوامل حفظ و اقتدار انقلاب اسلامی دانستند.
 
محمد مهرنیا در آستانه  سالروز رحلت امام خمینی (ره) افزود: تمامی کلام و سخنان امام (ره) برای ما یک رهنمود و الگو است که راه آینده نظام جمهوری اسلامی در آن بخوبی ترسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه مخالفت صریح با دشمنان و مستکبران از ویژگی های امام(ره) بود اظهار داشت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در آن زمان از امریکا بعنوان شیطان بزرگ یاد می کرد و همواره خطر و تهدید استکبار جهانی را به کشورهای اسلامی گوشرد می کردند.
 
عضو شورای عالی سازمان بسیج رسانه سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه امروز استقلال، عزت و اقتدار کشور مرهون اندیشه های امام (ره) است، افزود: وحدت و همدلی مسلمانان همواره مورد تاکید حضرت امام بود.
 
مهرنیا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به سبب حرکت در مسیر اندیشه ی امام حاصل شد، گفت: اندیشه های امام(ره) تحولات سیاسی و بنیادین درجهان اسلام ایجاد کرد و حرکت در مسیر اندیشه های امام (ره) سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان شد.
 
مدیر مسئول پایگاه خبری سبزوار پیام افزود: حضرت امام خمینی (ره) به محرومان جامعه توجه خاصی داشت و همواره در پی رفع مشکلات آنها در جامعه اسلامی بودند و همچنین حضرت امام به استقلال اقتصادی کشور و حمایت از کالای ایرانی تاکید داشتند.
 
این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه راهکار رفع مشکلات امروزی جامعه، آشنایی با سیره ، منش و اندیشه های امام است، اظهار داشت: تمام دستگاههای فرهنگی کشور باید برای ترویج اندیشه های و افکار حضرت امام خمینی پیش از گذشته تلاش کنند.
 
مدیر مسئول نشریه ندای سربداران ادامه داد: ترویج افکار و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی برای نسل جدید بویژه جوانان و نوجوانان یک ضرورت است و همه آحاد جامعه باید وصیت نامه سیاسی عبادی امام (ره) را چندین بار مطالعه و به سفارش امام عمل نمایند.
 
مدیر کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی گفت: وصیت نامه امام (ره) چراغ راه ما است و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، رسانه های گروهی بویژه صدا وسیما، دستگاههای فرهنگی ، آموزش و پرورش و دانشگاهها نقش مهمی در تبیین و ترویج سیره امام دارند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه یکی از نقشه های دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تضعیف جایگاه ولایت فقیه به عنوان ستون اصلی و پشتیبان انقلاب در بین نسل جوان است، افزود: ولایت فقیه راه و راهنمای حرکت امت اسلامی است و پیروی از آن انقلاب را از انحراف و فتنه دشمنان نجات می دهد.
 
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما