در دفتر مجله اسرارنامه:

دیدار و گفت و گوی بهاری با دکتر مرتضی دولت آبادی شاعر و نویسنده معاصر سبزوار

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه در نخستین روزهای بهار 97 میزبان جلسه دیدار و گفت و گو با یکی از نویسندگان و شاعران پیشکسوت سبزوار دکتر مرتضی دولت آبادی متخلص به جانفزا بود.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه دکتر دولت آبادی در این دیدار به ارائه توضیحاتی پیرامون جدیدترین اثر منتشر شده خود رمان سال های باد و خاکستر پرداخت. 
 
وی همچنین با مروری بر خاطرات سال ها فعالیت ادبی خود در شهر سبزوار، پیرامون تاریخچه انجمن ادبی شعر فروردین نیز توضیحاتی داد.
 
مرتضی دولت آبادی یکی از موسسان انجمن ادبی شعر فروردین با نام سابق ابن یمین است که از سال 67 در سبزوار تاسیس شده و تا به حال فعالیت خود را با برگزاری جلسات هفتگی به صورت مستمر ادامه داده است.
 
مجله اینترنتی اسرارنامه در سی امین سال تاسیس انجمن ادبی فروردین گفت و گویی مفصل با این شاعر معاصر انجام داد که به زودی مشروح این گفت و گو در همین مجله منتشر می شود.
 
در پایان این جلسه دکتر دولت آبادی یک دوره از رمان دو جلدی سال های باد و خاکستر را به تحریریه اسرارنامه اهدا کرد و اعلام کرد شورای شهر و شهرداری تصمیم دارند به زودی مراسمی برای رونمایی از این اثر در سبزوار برگزار کنند.
 
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

محمد ابراهیم اکبری

دکتر مرتضی دولت ابادی از افتخارات و سرمایه های دیار نجیب پرور کوه میش هستند پایدار باشند. به لطف خدا
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما