الهام نامی

بازیگر سریال شهرزاد به تماشای نمایش کمدی والس مرده شوران در سبزوار نشست

ریحانه ریاحی / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
بازیگر سریال شهرزاد به تماشای نمایش کمدی والس مرده شوران در تالار کاشفی سبزوار نشست.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه الهام نامی، که در فصل سوم سریال شهرزاد در نقش همسر دوم هوشنگ(رامین ناصر نصیر) ظاهر شده است، شب گذشته 6 اسفند ماه در محل تالار کاشفی سبزوار حضور داشت در انتهای نمایش به روی صحنه رفت و ضمن تشکر از عوامل این نمایش کمدی، اشاره ای به سوابق فعالیت هنری خود در سبزوار کرد.
 
وی گفت: در سال 1380 در تئاتر ضحاک به کارگردانی بهروز دادور در سبزوار ایفای نقش کرده است و اکنون نیز در سفری که به سبزوار داشته، به واسطه همین دوست و همکار قدیمی خود به تماشای تئاتر والس مرده شوران دعوت شده است.
 
بازیگر سریال ساعت صفر و فیلم های جامعه دران و چراغ های ناتمام همچنین عنوان کرد از تماشای این نمایش طنز لذت برده و مشخص است که عوامل این نمایش زحمت و تمرین بسیاری را متحمل شده اند.
 
* * *
 
گفتنی است، نمایش کمدی والس مرده شوران به نویسندگی کوروش نریمانی و کارگردانی حسن شمس آبادی توسط هنرمندان گروه طنزآوران سبزوار از تاریخ 5 اسفندماه به مدت 10 شب در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی هنری اسرار به روی صحنه رفته است.
 
مهدی عباسی، بهروز دادور، مجتبی علیزاده و حسن شمس آبادی بازیگران این نمایش هستند.
 
در این نمایش نه قرار است پیام مهمی به تماشگر داده شود نه قرار است تماشاگر به فکر فرو رود؛ بلکه قرار است تماشگر به مدت یک ساعت از فضای استرس و مشکلات زندگی دور باشد و لبخند برای دقایقی مهمان چهره اش شود و از آن فضا لذت ببرد.
 
خلاصه داستان «والس مرده شوران» بدین شرح است که در شستشوی میتی که به غسالخانه برده شده است، بنا به دلایلی تاخیر می افتد تا اینکه ناگهان میت زنده می شود و باعث ترس و وحشت سایرین و بروز شوخی ها و اتفاقات جذابی می شود که مخاطب را برای ساعتی می خنداند. 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما