هوا برای سفر رئیس‌جمهور به سبزوار مساعد نبود؛ افتتاح پروژه‌ها لنگ ماند

میلاد کلاته / خبرگزاری فارس
 
نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی وعده سفر رئیس جمهور، وزیر بهداشت و وزیر نیرو برای افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح شاخص در دهه فجر امسال را داده بودند که پس از پایان این ایام هیچکدام از وعده‌های مسئولان تحقق نیافت.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای انتقال دستاوردهای نظام و افتتاح پروژه‌های دولت است و در ایام پروژه‌های متعددی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رونق اشتغالزایی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
شهرستان سبزوار نیز در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال از بهره‌برداری پروژه‌ها بی‌نصیب نبوده است و از سال گذشته وعده‌های بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در سبزوار داده شده بود.
 
یکی از بزرگ‌ وعده‌های مسئولان در روزهای قبل از فرا رسیدن دهه فجر انقلاب به نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بر می‌گردد که رمضانعلی سبحانی‌فر بلافاصله با برگزاری نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان سبزوار بهره‌برداری از پروژه‌های این شهرستان با حضور مسئولان عالی مقام کشوری را داده بود.
 
سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود قبل از پرسش سوالات خبرنگاران با قاطعیت از سفر رئیس جمهور به این شهرستان وعده داد.
 
وی اعلام کرد که رئیس‌جمهور برای افتتاح کارخانه فولاد سبزوار در ایام دهه فجر سال جاری به این شهرستان سفر می‌کند و گفته بود از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) درخواست کرده‌ایم که به همراه رئیس‌جمهور برای افتتاح رسمی کارخانه فولاد به شهرستان سبزوار سفر کند.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین به خبرنگاران وعده داد، رئیس جمهور پس از بهره‌برداری فولاد سبزوار در جمع مردم دیار سربداران سخنرانی می‌کند و خوشبختانه رئیس دفتر رئیس‌جمهور و استاندار خراسان رضوی با برنامه‌های این سفر موافقت کرده‌ است.
 
سبحانی‌فر گفته بود که عملیات نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی سبزوار به عنوان یکی از مطالبات 12 ساله مردم این شهرستان با اعتباری حدود 270 میلیون یورو و ظرفیت اشتغالزایی 400 نفر مستقیم در بهمن‌ماه امسال با حضور وزیر نیرو آغاز می‌شود.
 
همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروژه‌های درمان بستر روداب، درمان بستر ششتمد، کلینیک ویژه در بیمارستان واسعی و 50 طرح دیگر همانند خانه‌ بهداشت و مرکز درمانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و قاضی‌زاده هاشمی به عنوان سخنران ویژه در مراسم پایانی ۲۲ بهمن ماه سبزوار به سخنرانی می‌پردازد.
 
پس از اعلام و انتشار این اخبار و وعده‌های سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در رسانه‌های ملی، کانال‌های تلگرامی دو نماینده مردم سبزوار نیز همین وعده‌ها را به مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب داده بودند.
 
سبحانی‌فر نیز چندی پیش در خصوص علت لغو سفر رئیس جمهور به سبزوار به یکی از رسانه‌های محلی گفته بود که رئیس دفتر رئیس جمهور درپاراف نامه دعوت زمان سفر را به زمانی که هوا برای حضور ایشان  مساعد باشد منوط کرده و سفر رئیس جمهور به این شهرستان برای زمانی که هوا برای سفر مساعد باشد موکول شده است.
 
همچنین در سطح خیابان‌های شهر سبزوار بنرهایی با رنگ و بوی سفر رئیس جمهور، وزیر نیرو و وزیر بهداشت نصب شده بود اما با اتمام دهه فجر انقلاب اسلامی هیچکدام از وعده‌های نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تحقق نیافت.
 
لغو سفر سفر رئیس جمهور، وزیر نیرو و وزیر بهداشت در حالی رخ داد که از ابتدای دهه فجر و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان‌های سبزوار به جای بنرهای دهه فجر، پر از بنرهایی تبلیغاتی نمایندگان برای این سفرها شده بود که گلایه‌مندی شهروندان در ایام خجسته و مبارک را به دنبال داشته است.
 
پروژه‌های شاخص سبزوار که در دهه فجر قرار بود به دست مسئولان عالی مقام کشوری بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی شود همچنان معطل مانده است.
 
این درحالی است که مسئولان شهرستان سبزوار به جای دعوت از مسئولان کشوری باید به دنبال بهره‌برداری سریع‌تر پروژه‌ها برای رفع مشکلات و نیازهای مردم باشند.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما