مردم سبزوار با حضور گسترده خود 22 بهمن را تماشایی کردند

مردم سبزوار امروز چنان حضور گسترده ای در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن داشتند، که یک جشن تماشایی دیگر خلق شد.
 
خبرگزاری ایرنا، بخش هایی از مراسم امروز را به شرح زیر پوشش داده است:
 
یک نماینده مجلس: انقلاب اسلامی به سلطه گری آمریکا در جهان پایان داد
 
سبزوار- ایرنا- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران سلطه گری، نظامیگری و اربابی آمریکا را در همه ابعاد سیاسی و فرهنگی در منطقه خاورمیانه و جهان از بین برد.
یک نماینده مجلس: انقلاب اسلامی به سلطه گری آمریکا در جهان پایان داد
 
حسین مقصودی روز یکشنبه در پایان راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم سبزوار افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بساط حکومت شاهنشاهی را در کشور برچید و عزت، امنیت و اقتدار را نصیب جمهوری اسلامی کرد.
 
وی همچنین به دستاوردها انقلاب اسلامی در عرصه منطقه ای و جهان اسلام اشاره و بیان کرد: جبهه مقاومت اسلامی، حزب الله و حماس که خواب را از چشمان صهیونیستها ربوده اند به برکت انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته اند.
 
این نماینده مجلس ادامه داد: در صورتی که دهه فجر نبود امروز سوریه به سه قسمت شیعه، سنی و کردنشین تقسیم، عراق و یمن نیز تجزیه می شدند و از حزب الله و جبهه مقاومت اثری نبود.
 
وی به شعار 'نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران' از سوی عناصر ضدانقلاب هم اشاره و بیان کرد: گفت: این شعار خاکریزهای مختلفی دارد که گام نخست آن تجزیه و تقسیم سوریه و عراق، نابودی یمن، حذف غزه و لبنان و خاکریز نهایی آن فتح ایران است. 
 
مقصودی افزود: دشمن به خیال باطل خود برای رسیدن به جاه طلبی اش در منطقه هر زمان دسیسه های مختلفی از جمله حضور منافقان، صدام ، طالبان، داعش و انتقال پایتخت رژیم منحوس صهیونستیی به قدس را مطرح کرده است.
 
وی ادامه داد: همچنین یک از سناریوی های دیگر دشمن تشدید اختلاف میان ایران و عربستان است تا با حدف شعارمرگ بر آمریکا استکبارستیزی را جایگزین عربستان ستیزی کند. سناریوی امروز دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی و بیکاری است که دولت، مجلس و مدیران باید عزم خود را بر رفع این مشکلات قرار دهند.
 
نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مادامی که دولت و مجلس، مسئولان و مدیران در کشتی انقلاب و حول محور ولایت فقیه حرکت کنند نقشه دشمن به جایی نمی رسد.
 
وی با مقایسه پیشرفتهای ایران انقلابی نسبت به دوره پهلوی افزود: مهندسان ایرانی امروز در سدسازی رتبه سوم دنیا را دارند و همچنین قبل انقلاب 25 درصد دارو در کشور تولید می شد که هم اینک 96 درصد داروی مورد نیاز در داخل تولید و مازاد آن صادر می شود.
 
او ادامه داد: همچنین بخش راه آهن کشور با وجود تحریمهای اقتصادی از 45 هزار کیلومتر به 125 هزار کیلومتر افزایش یافته است.
 
مقصودی از دیگر دستاوردهای انقلاب و دولت را توجه به روستاها ذکر و بیان کرد: به برکت انقلاب همه زیر ساختها و خدمات رفاهی هم اینک در روستاها فراهم شده است. 
 
وی همچنین گفت: طرح راه آهن سبزوار که از مطالبات مردم این خطه بود پس از سالها با جذب 220 میلیارد ریال فعال شده و عملیات اجرایی نیروگاه 546 مگاواتی نیز با سرمایه گذاری پانزده هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار نفر به زودی شروع می شود. گام نخست فولاد منطقه نیز با سرمایه گذاری پنج هزار و 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات راه انداری مرحله وم آن به زودی آغاز کلید می خورد. 
 
مقصودی افزود: در بخش گازرسانی نیز روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت تا پایان سال 97 از مزایای شبکه گازرسانی بهره مند می شوند. در تقسیمات سیاسی نیز بخشهای حکم آباد، ریواده و عبدل آباد ومشکان در غرب خراسان رضوی به شهر ارتقا یافته اند.
 
مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از مسجدجامع تا میدان کارگر شهر سبزوار با حضور فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه ، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
 
راهپیمایان سبزواری با شعارهای 'الله اکبر الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست'' بار دیگر خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اعلام و بر پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی تاکید کردند. 
 
خبرنگار: حمید دلاوری هروی
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما