امام جمعه سبزوار:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار و عزت انقلاب است

 
امام جمعه سبزوارگفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است که دشمنان را از مداخله در امور کشور مایوس خواهد کرد.
 
به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت دهه فجر افزود: مردم انقلابی ایران با حضور پرشور و بابصیرت در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به دشمن نشان خواهند داد.
 
وی اظهار کرد: حضور گسترده مردم بیانگر جشن چهلمین سالروز انقلاب و پایداری مردم به اندیشه های امام(ره)، ولایت فقیه، آرمانها و ارزشهای انقلاب و شهدا است.
 
امام جمعه سبزوار گفت: این حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همچنین پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ و حامیان جهانی و منطقه ای امریکا است.
 
حجت الاسلام مقیسه با اشاره به پیشرفت های مختلف علمی، صنعتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی گفت: عامل اصلی این اقتدار پیروی از ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه های مختلف است.
وی اظهار کرد: حضور مردم در دفاع از ارزشهای انقلاب از عوامل اصلی حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی است همان طور که حضور مردم به پیشگامی روحانیون در تظاهرات، شاه و دشمن را از کشور فراری داد.
 
امام جمعه سبزوار با اشاره به سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات سپاه گفت: رزمندگان دفاع مقدس با رعایت اصول اطلاعاتی و در شرایط غفلت دشمن، فاو را محاصره کردند.
 
وی با تشکر از دیدارهای منظم مسئولان شهرستان سبزوار با مردم گفت: در این نشست ها علاوه بر دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، مسئولان از نزدیک با مشکلات شهروندان آشنا شده و برای رفع آن اقدام می کنند.
 
منبع: ایرنا
کد:6430
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما