جوان فرهیخته سبزواری

احسان ابراهیمی نماینده عالی مجمع دوستی جوانان جهان اسلام در خراسان رضوی شد

احکام جدید مجمع دوستی جوانان جهان اسلام صادر شد
گروه جامعه: احکام جدیدی در مجمع دوستی جوانان جهان اسلام صادر شد.
 
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مجمع دوستی جوانان جهان اسلام، طی احکامی جدید از سوی مهرزاد لیموچی دبیرکل مجمع، سعید قلاوند، به عنوان مشاور دبیرکل، احسان ابراهیمی به عنوان نماینده عالی مجمع در استان خراسان رضوی، یوسف صابر به عنوان نماینده عالی مجمع در استان بوشهر، یزدان سهرابی به عنوان نماینده عالی مجمع در استان لرستان و همچنین زینب رازدشت به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی مجمع منصوب شدند.
 
دبیرکل مجمع ابراز کرد: در آینده نزدیک شاهد تحولات خوبی در مجمع و کارهای کلیدی با همیاری نخبگان جوان پیگیری و اجرا خواهیم کرد و همچنین پیوست احکام که وظایف محوله به صورت برنامه کوتاه مدت، میان مدت بررسی و تهیه شده از سوی دفتر برنامه‌ریزی به مدیران مربوطه ابلاغ خواهد شد.
 
متن احکام صادره به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جوان امید آینده کشور است. مقام‌ معظم رهبری
 
با سلام
احتراما" با توجه به شایستگی و تعهد، تخصص جنابعالی در مسائل مربوط به جوانان و تسلط به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و داوطلبانه محور، به موجب این حکم جنابعالی را منصوب می‌نمایم.
 
جذب، ساماندهی و بهره گیری از اندیشه و توانایی نخبگان جوان و فراهم کردن اتاق فکر متشکل از اساتید و فرهیختگان در حوزه جهان اسلام مورد انتظار است.
 
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج) در راستای اعتلای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.
 
منبع: ایکنا
 
گفتنی است احسان ابراهیمی دکتری روانشناسی بالینی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است.
وی سابقه تدریس و مربی در دانشگاه های علوم پزشکی _آزاد اسلامی را دارد.
وی همچنین افتخاراتی نظیر برگزیده چهره مفاخر شهرستان در سومین تجلیل از فرهیختگان سبزوار، پژوهشگر برتر سال 95، تالیف کتاب هیجان و استرس در پرستاران و جوان نمونه شهرستان در سال 90 را در رزومه خود دارد.
نظرت را بنویس
comments

Negar

من با آقای دکتر ابراهیمی درس داشته ام ایشون فردی علمی و متعهدی هستند و با توجه ای شناخت نسبی نسبت به خانواده ایشون دارم خانواده علمی و مذهبی هستند و در حال پیشرفت هستم.. . به قول خودشون به قطار در حال حرکت سنگ می زنند

سلام وخسته نباشید به شما ولی این خبر خیلی بیخود هستش البته منظورم اینه الکیه چون مجمع دوستی جوانان جهان اسلام چیه؟؟ کی هست؟؟ کجا هست؟؟ جناب لیموچی کیه و کجاست؟؟؟؟؟؟

javad

بابا عجب شهری داریم همش داریم همدیگه رو تخریب می کنیم من اتفاقا خبری رو زمانی که خوندم پیگیر شدم مهندس لیموچی در وزارت نفت هستند و این مجمع هم در حوزه ارتباطات دیپلماسی کار می کنه البته دکتر ابراهیمی کلا سیاسی هستن و با توجه به اینکه ایشون سال پیش پژوهشگر برتر شدند و حتی از ریاست جمهور لوح تقدیر گرفتن به عقیده بنده با توجه به سیاسی روی این فرد دارن کار می کنن.... اما یک سبزواری به جای برسه برای همه مون خوبه.

Mohamd

سلام ایشون الان 2 سال هست استاد بنده هستند واقعا انسان شریفی بودند و تا جایی که اطلاع دارم خانواده علمی دارند ... به قول خود استاد همیشه به قطار در حال حرکت سنگ می زنند .

😀😀😀😀 راست مبگه این چه خبریه؟؟ سایت محترم اسرارنامه میشه راجع به این مسولیت یه توضیحی بدین بابا ابن جوانان صلح کجاست و چیه اونم به ........ فرد خانواده علوم پزشکی خانواده ابراهیمی .......... افراد علوم پزسکی هستند. ......... حالا جوان صلح!!!؟؟؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما