حضور سه هنرمند مطرح سینما و تلویزیون ایران در سبزوار برای جشنواره ملی شعر به توان آسمان

سمیرا واعظی نژاد / مجله اینترنتی اسرارنامه
 
دبیر بخش خوانش شعر دراماتیک جشنواره  شعر به توان آسمان گفت: آقایان سعید پور صمیمی، بیژن صمصامی و رضا حامدی خواه، سه تن از هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون کشورمان داوری بخش خوانش شعر دراماتیک این جشنواره را در سبزوار برعهده دارند که این سه هنرمند در روز برگزاری مراسم در سبزوار حضور می یابند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، حسین شمس آبادی افزود: به مناسبت حضور این سه هنرمند در سبزوار، فیلم چکمه های استالین که یکی از آثار مشترک سعید پور صمیمی، بیژن صمصامی و رضا حامدی خواه است، ساعت 12:30 روز پنجشنبه 9 آذر در تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری به نمایش در می آید.  
 
موسیقی فیلم چکمه های استالین نیز اثر هنرمند توانمند سبزواری محمد امیر استیری است که در حال حاضر مدیرمسئول آموزشگاه موسیقی چکاوک در این شهر است.
 
گفتنی است، فیلم سینمایی چکمه های استالین علاوه بر موضوع اجتماعی آن، نوعی پسیکودرام است که می تواند از سوی  هنرمندان به ویژه علاقمندان حوزه سینما و تئاتر و نیز پزشکان، روانشناسان، کارشناسان علوم تربیتی و بهزیستی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.
 
دانشجویان  رشته علوم تربیتی، روانشناسی و مددجویان و کسانی که با سالمندان و معلولان سروکار دارند نیز میتوانند از مدعوین ویژه این فیلم باشند که با هماهنگی دانشگاهها امکان پذیر است.
 
موضوع بازیگری سعید پورصمیمی و روند شکل گیری تکاملی آن در این پروژه نیز برای علاقمندان بازیگری می تواند کلاس درسی باشد که تاکنون به روش و تکنیک ایشان کسی نپرداخته است.
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما