مستندسازي مالكيت اراضي فرودگاه سبزوار تا پایان سال 96

مديرساماندهي عرصه و اماكن فرودگاهي شركت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران از نهايي شدن مستندسازي و تعيين تكليف مالكيت اراضي فرودگاه سبزوار تا پايان امسال خبر داد.
 
حسين رفيعي درگفت‎وگو با روابط عمومي شركت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران با اشاره به سفر اخير خود به سبزوار براي برگزاري جلسه ويژه پيگيري مستندسازي و تعيين تكليف اراضي تحت مالكيت فردگاه سبزوار گفت: دراين جلسه که با حضور فرماندار ويژه، نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي، رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان و نيز رئيس اداره ثبت اسناد و املاك سبزوار برگزار شد، ضمن تبيين مشكلات پيش آمده در مستندسازي، مقرر شد در اسرع وقت وضعيت مالكيت اراضي مشخص شود.
 
مديرساماندهي عرصه و اماكن فرودگاهي شركت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران افزود: موضوع اصلي اين جلسه تعيين تكليف خريداري 350 هكتار از اراضي فرودگاه جديد و 300 هكتار از فرودگاه قديم سبزوار بود كه خريد به صورت هيئت امنايي انجام شده است و ضرورت دارد مشكل به وجود آمده  در انتقال مالكيت برطرف شود.
 
وي گفت: دراين جلسه تاكيد شد كه تا پايان امسال مراحل مستندسازي  و تعيين تكليف زمين‎هاي خريداري شده فرودگاه سبزوار نهايي شود.
 
منبع:  شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران
 
کد:4553
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما