شهردار سبزوار: اتصال میدان خلیج فارس به بلوار توحید این شهر در دستور کار قرار دارد/تراکم فروشی از درآمدهای شهرداری سبزوار حذف شد

شهردار سبزوار گفت: برنامه ریزی انجام گرفته فروش تراکم از درآمدهای شهرداری این شهر حذف شد.
 
 سید علی کوشکی با بیان این مطلب اظهارداشت: یکی از برنامه های شهرداری سبزوار در جهت پایدار سازی در آمد، اجرای طرح شهر زندگی در راستای جمع آوری عوارض تکلیفی شهروندان را در دستور کار قرار داده است.
 
وی با بیان اینکه طرح شهر زندگی با استقبال و مشارکت پرشور شهروندان مواجه شده است، تصریح کرد: همکاری مردم در اجرای این طرح سبب شده امروز روند توسعه فضای شهر سبزوار با سرعت بیشتری یابد.
 
کوشکی با اشاره به مبارزه شهرداری سبزوار با پدیده زمین خواری افزود: یکی از برنامه های شهرداری مقابله با افرادی است که به حقوق مردم و بیت المال دست اندازی می کنند و در این زمینه همکاری خوبی با شورای حفظ حقوق بیت المال در شهرستان داریم.
 
وی عنوان کرد: پرونده های مختلفی در دادگستری در جهت حفظ حقوق مردم تشکیل شده که در این زمینه دادگستری و دادستانی سبزوار همکاری مناسبی را با شهرداری دارند.
 
کوشکی با بیان اشاره به طرح  اصلاح ورودی های شهر سبزوار خاطرنشان کرد: اصلاح میدان سربداران در ورودی تهران- مشهد، اجرای طرح میدان خلیج فارس در محدوده ورودی شهرستان سبزوار-خوشاب اجرا شده که سبب تسهیل در آمد و شد وسایل نقلیه و کاهش بار ترافیکی شده است.
 
وی عنوان کرد: همچنین شهرداری سبزوار برنامه ویژه ای برای اجرای پروژه های عمرانی از جمله اتصال میدان خلیج فارس به بلوار توحید این شهر در راستای ارائه خدمات به شهروندان در دستور کار دارد.
 
کوشکی با بیان اینکه دولت نیز نگاه مثبتی به شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر دارد و در این زمینه حمایت های خوبی را از این شهرها می کند،عنوان کرد: یکی از مهمترین نیازهای شهرستان تامین نردبان هیدرولیک برای سازمان آتش نشانی شهرستان است که امید دولت با اجرای وعده خود در زمینه تامین بخش از اعتبارات خرید این نردبان زمینه برای خرید این نیاز مهم برای شهرستان را فراهم کند.
 
وی عنوان کرد: شهرداری سبزوار حمایت های ویژه ای از سرمایه گذاران در بخش مختلف سرمایه گذاری در این شهرستان انجام می دهد.
 
کاش بشود این وعده ها تحقق یابد و شاهد پیشرفت سبزوار باشیم...
کد:6430
نظرت را بنویس
comments

کدوم عمل به وعده. شما تغییری در شهر می بینید؟ خوشن دیگه دهن همه رو هم بستن هیچکی نمیتونه اعتراض کنه اینم وضع شهره یه جدول نمیتونن تو خیابون بکشن هر بار فامیلام از تهران میان میخندن میگن اگه تو این شهر اصحاب کهف بخوابن بعد صد سال بیدار شن نمیفهمن صدسال رد شده چون هیچ تغییری نکرده. بودجه ها چیکار میشه خداعالمه

همش دروغ وتبلیغ هستش .

زراعتی

دروغ دروغ دورغ متاسفم برای شهرم که این چنین روزایی داره چند ساله می خوام یک مقاله انتقادی بنویسم درباره شهرم ولی هر بار مجاب میشم که کار از مقاله انتقادی گذشته و جراحی نیازه جراحی متاسفانه بدنه ی این شهر با رانت و پارتی انس گرفته
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما