گزارش تکان دهنده سبزوارنیوز از بلاتکلیفی شغلی شماری از کارکنان اورژانس 115 در سبزوار


پایگاه خبری تحلیلی سبزوارنیوز که یکی از رسانه های معتبر ، غیرجنجالی و پربازدید غرب خراسان رضوی است ، در آخرین روزهای فروردین ماه با انتشار گزارشی تکان دهنده از وضعیت نامناسب شغلی شماری از کارکنان اورژانس 115 در سبزوار انتقاد کرد.

سبزوارنیوز که مدیریت آن برعهده آقای سعیدی ، یکی از همشهریان فرهیخه سبزواری و ساکن در شهر قم می باشد ، از تعدادی خبرنگار فعال و توانمند در حوزه تهیه گزارش های متنی و تصویری در منطقه سبزواربزرگ برخوردار است که به خوبی تمام اخبار  و گزارش های مربوط به رویدادهای غرب خراسان رضوی را پوشش می دهند.

یکی از جدیدترین موضوعاتی که اخیراً مورد توجه این رسانه محلی قرار گرفته است ، چنان که گفته شد ، وضعیت ناخوشایند بلاتکلیفی شماری از کارکنان زحمت کش اورژانس 115 در سبزوار است که ممکن است به زودی ، شغل خود را از دست بدهند.

یکی از این کارکنان در معرض اخراج در گفتگویی که با خبرنگار سبزوارنیوز داشته است ، به شدت از عملکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعتراض کرده و خواهان توجه بیشتر این مجموعه به حقوق کارکنان شده است.

این گروه از کارکنان اورژانس 115 سبزوار همچنین نسبت به این موضوع هشدار داده اند که در صورت اخراج نیروهای اورژانس ، به دلیل کاهش تعداد کارکنان ، ممکن است تعدادی از پایگاه های اورژانس در شهر سبزوار به حالت تعطیلی دربیاید که با توجه به وسعت ، جمعیت بالا و رفت و آمد زیاد مسافران و دانشجویان به شهرستان سبزوار ، تعطیلی پایگاه های اورژانس در این شهر می تواند در هنگام بروز حوادث پزشکی ، ضریب آسیب های احتمالی را افزایش دهد.

شما مخاطبان گرامی هم اکنون می توانید برای مطالعه متن کامل این گزارش در پایگاه خبری تحلیلی سبزوار نیوز ، روی انیجا کلیک کنید. 

مجله اینترنتی اسرارنامه امیدوار است مسوولان مربوطه به ویژه مدیران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ، هرچه سریعتر نسبت به این مشکل واکنش مطلوب نشان داده و علاوه بر اینکه از ضایع شدن حق کارکنان زحمت کش اورژانس جلوگیری کند به تثبیت فعالیت واحدهای اورژانس 115 در سبزوار بپردازد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های علوم پزشکی خراسان است که منطقه سبزوار بزرگ به واسطه فعالیت های گسترده این دانشگاه در کنار مشهد  و گناباد به یکی از قطب های درمانی و بهداشتی خراسان تبدیل شده است. به طوری که پرتال رسمی استانداری خراسان رضوی در این باره نوشته است : «در سالهای اخیر تربیت نیروی انسانی متخصص در امور پزشکی و پیراپزشکی و توسعه و تجهیز مراکز پزشکی - درمانی استان بویژه در شهرها ی مشهد ، بیرجند ، سبزوار و گناباد که برخوردار از مراکز دانشگاهی دولتی هستند موجب ارتقای سطح بهداشت و درمان استان شده است .»(منبع)

لیکن با وجود مثبت بودن عملکرد کلی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ، این دانشگاه در برخی موارد اجرایی از برخی نابسامانی ها نیز رنج می برد که امید می رود با تدبیر به موقع مسوولان مربوطه ، مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان غرب خراسان رضوی نیز به سامان برسند.

گفتنی است سبزوار نیوز علاوه بر این گزارش اخیراً به جز این مطلب ، گزارش های متنی و تصویری ارزشمند دیگری نیز از سوژه های مختلف منطقه سبزواربزرگ تهیه و منتشر کرده است که انتشار همه این موارد از فعالیت دائمی و پویایی خبرنگاران و عکاسان این پایگاه خبری و تحلیلی حکایت می کنند.

در ادامه به شماری از این گزارش های زیبای تصویری یا متنی از سوژه هی مختلف موجود در سبزوارنیوز اشاره می کنیم :

نیمروزی در خانه سالمندان مادر
سبزوار

گزارش تصویری از برخورد خودروی پراید با کمری

بازدید دکترمحسنی از محل شورای اسلامی روستای عباس آباد

گزارش تصویری تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در شهرستان جوین


کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
خداقوتی به نیروهای پرتلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار
نظرت را بنویس
comments

همدرد

یکی از دوستان کارمند علوم پزشکی است وی گفت متاسفانه به دلیل ناکارامد بودن بسیاری از کارکنان اگر رئیس دانشگاه هم بخواهد به فکر دانشگاه شهر باشد زیر دستان ناکارامدی را جلوه می دهند و بعضی بخشنامه ها و دستورهای مقام های بالاتر مزید برعلت شده است به گونه ای که همین استخدام (تغییر عضویت ها ) به دلیل اعمال نکردن حقوق کارکنان در قانون بودجه سالانه دانشگاه مجبور است که ماهانه دو میلیارد تومان از درامدهای خود را صرف فقط حقوقی کند که دولت بردوش دانشگاه گذاشته - من با اخراج این کارکنان صددرصد مخالفم ولی وقتی یک مسئول دستور می دهد که نیروهای شرکتی را به قراردادی تبدیل کنند باید فکر بودجه سنگین ان را بکند تا این مشکلات پیش نیاید - من هم مثل این عزیزان روزی در تهران بودم و در زمان دولت اصلاحات تازه ما قراردادی بودیم بخشنامه امد که باید به بخش خصوصی بروید و ما را به شرکت های خودشان سپردند و اوضاع که اینگونه شد من به سبزوار امدم و شکر خدا از ان زمان هم روز به روز زندگی ام هم بهتر شده است

ham

خدا لعنت کنه ............................. دانشگاه علوم پزشکی و .................... بی عرضه
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما