عوامل سانحه در فرودگاه تفریحی باغرود نیشابور عنوان شد / اظهارات حمید گرمابی درباره مشکلات فرودگاه تفریحی آموزشی اردوگاه باغرود

نماینده مردم نیشابور و فیروزه:
 
استفاده از مجموعه فرودگاه، هماهنگی و ثبات می‌طلبد
 
حمید گرمابی گفت: برای این که بتوانیم با ثبات و اطمینان از مجموعه فرودگاه تفریحی-آموزشی در باغرود نیشابور استفاده کنیم، باید هماهنگی بیشتر صورت بگیرد و حساسیت‌هایی که دلیلی برای آن وجود ندارد، کنار گذاشته شود.
 
به گزارش ایسنا- «فرودگاه تفریحی-آموزشی در باغرود نیشابور که از افتتاح آن حدود ده روز بیشتر نمی‌گذشت، خالی از پرسنل پروازی شد»؛ این خبری بود که در تاریخ 19 شهریور ماه در ایسنا منتشر شد؛ در این خبر کاظم عبدالهی رئیس سازمان تعمیر و نگهداری فنی و مهندسی هواپیمایی مرکز آموزش فنون هوایی علت را نامناسب بودن اسکان کارکنان و عمل نکردن به تعهدات از سوی اردوگاه شهید رجایی دانسته بود. پس از آن نیز پروازی انجام شد و خبری مبنی بر رفع مشکل اسکان پرسنل پروازی منتشر گردید؛ روابط عمومی اردوگاه هم اعلام کرد که مشکل حل شده است.
 
این روزها مجددا خبرهایی درباره فرودگاه تفریحی-آموزشی در باغرود نیشابور می‌رسد با موضوع نا هماهنگی در پرواز، به وجود آمدن برخی مشکلات و همچنین اتفاق افتادن یک سانحه؛ در همین رابطه با حمید گرمابی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس، گفت‌وگویی داشتیم.
 
وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: این سانحه خوشبختانه جدی نبوده است اما به نظر می‌رسد دو عامل منجر به اتفاق افتادن این سانحه شده اول هماهنگ نبودن شخصی که پرواز داشته با تهران و استان؛ و مورد دیگر این بوده که این پرواز بدون حضور کادر فنی فرودگاه انجام شده بود؛ این موضوع تحت بررسی دقیق است و بعد از این که بررسی فنی و تخصصی انجام شود، نتیجه دقیق آن اعلام خواهد گردید.
 
گرمابی افزود: به نظر می‌رسد یک سری معذوریت‌ها وجود دارد؛ باید با طرف‌های مختلف صحبت شود همچنین اگر برای رفع این مشکلات نیاز به هماهنگی از طریق تهران است انجام خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: اردوگاه، کشوری هست ولی در نیشابور قرار دارد و امیدواریم که با همکاری همه دست اندر کاران، مردم نیشابور بتوانند از فرودگاه آن که رونقی به این اردوگاه نیز می‌دهد، استفاده کنند.
 
نماینده مردم نیشابور و فیروزه اظهار کرد: با طرف‌های مختلف صحبت خواهیم کرد تا حساسیت‌هایی که دلیلی نیز برای آن وجود ندارد، کم شود و بتوانیم با ثبات و اطمینان از مجموعه فرودگاهی استفاده کنیم چرا که پیگیری‌هایی برای توسعه این فروزگاه نیز در حال انجام است. من کاملا خوش بین هستم؛ همه نیت خیر دارند، فقط موضوعی که وجود دارد، ایجاد برخی  ناهماهنگی و گاه حساسیت‌هایی است که دلیلی برای وجود آن حساسیت‌ها نیست که البته حتما حل خواهد شد.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما