ارتقاء ششتمد به شهرستان در دستور کار وزارت کشور / خبرهای خوش تقسیماتی در راه خراسان رضوی

وبسایت معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان سبزوار نوشت:
 
ارتقا ششتمد به شهرستان در دستور کار وزارت کشور/بازدید مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور از بخش ششتمد سبزوار
 
معاون استانداروفرماندارویژه سبزوار از بازدید مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور از بخش ششتمد سبزوار خبرداد.
 
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری سبزوار،احمد برادران اظهارداشت: صبح امروز مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور به همراه نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بخش ششتمد و دهستان شامکان حضور یافتند.
 
 وی افزود: در این بازدید موضوع ارتقاء بخش ششتمد و دهستان شهرستان سبزوار مورد بررسی قرار گرفت.
 
 برادران خاطرنشان کرد: مسئله ارتقاء بخش ششتمد سبزوار به شهرستانی مستقل از مهمترین انتظارات و درخواست های مردم این منطقه است.
 
 فرماندار ویژه سبزوار عنوان کرد: با توجه به حضور مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور در شهرستان و برگزاری نشست های مختلف امید است مسئله ارتقاء بخش ششتمد و دهستان شامکان هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرد.
 
وبسایت قدس آنلاین نیز گزارش سفر مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور به چند شهرستان خراسان رضوی را به شرح زیر منتشر کرده است:
 
رویکرد دولت در تقسیمات کشور قانون، توسعه و عدالت است
 
سبزوار- مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: طرح تقسیمات کشوری موضوع احساسی، عاطفی و آنی نیست و رویکرد دولت قانون، توسعه متوازن، عدالت، منطق و عقلانیت است.  
 
طرح تقسیمات کشوری پس از وقفه چند ساله در دولت یازدهم با سفر مدیر کل تقسیمات کشوری و کارشناسان مربوطه به خراسان رضوی در دستور کار وزارت کشور و دولت قرار گرفت.
 
سید سعید جلالی در پایان سفر خود به خراسان رضوی با بیان اینکه سفر خوب و بابرکتی داشته است در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در این سفر ۳ روزه فشرده به شهرستان های تربت جام، کاشمر، نیشابور و سبزوار رفتیم و پیشنهادهای ارائه شده و نقاط مدنظر را  از نزدیک بازدید و شناسایی کردیم و تلاش می کنیم رفاه مردم، توسعه و آمایش سرزمینی را در تصمیم گیری ها لحاظ کنیم.
 
 وی با تاکید بر اینکه نمی توان در اتاق کار نشست و برای ارتقاء تقسیمات کشوری تصمیم گرفت خاطر نشان کرد: باید از نزدیک شرایط مکان های پیشنهاد شده را بازدید کرد و آنها را با قانون سنجید و سپس تصمیم گیری کرد بنابراین ما در نخستین سفر کاری به خراسان  رضوی درخواست های شهرستان های تربت جام، کاشمر،نیشابور و سبزوار را بررسی و ارزیابی میدانی کردیم و در وزارت کشور برای تک تک موارد تصمیم گیری خواهدشد.
 
جلالی با بیان اینکه سفرهای دیگری به خراسان رضوی خواهد داشت تصریح کرد: طی روزهای آینده پیشنهادهای وزارت کشور را برای طرح در هیات دولت آماده خواهیم کرد و پیش بینی می شود از ماه آینده خبرهای خوش به شهروندان شهرهای یاد شده ابلاغ شود.
 
گفتنی است مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور در آخرین روز سفر خود به خراسان رضوی به شهرستان های سبزوار، خوشاب، جوین و جغتای سفر کرد و درخواست های مردم ششتمد، شامکان، نوده انقلاب، برغمد، حکم آباد، رازی، کلاته میمری، فتح آباد، حاجی آباد و زورآباد، ریواده و فراشیان را بررسی و ارزیابی کرد.

نظرت را بنویس
comments

جمال آبادی

انشاالله دهمین شهرستان استان خراسان غربی هرچه زودتر تصویب بشه. زنده باد سبزوار، کاشمر، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، بردسکن، خلیل آباد، بجستان و ششتمد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما