شهردار سبزوار در نخستین جلسه رسمی شورا انتخاب خواهد شد

زهرا بخشی در پایان جلسه منتخبین با نامزدهای تصدی شهرداری در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین اظهار داشت: پس از اتمام ارائه برنامه ۵ نامزد با نظر اکثر همکاران مقرر شد که در نخستین جلسه رسمی شورای پنجم شهردار سبزوار با رای گیری انتخاب شود.  
منتخب مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با تکذیب خبر انتخاب شهردار گفت: اگر شهردار از قبل تعیین شده بود بنده تلاش نمی کردم گزینه مدنظرم را جهت ارائه برنامه معرفی کنم.
بخشی تاکید کرد: همه همکارانم تلاش کردند تا افراد کارآمد و متخصص را معرفی کنند و همه ما نیز در ادامه کار  برنامه های ارائه شده ۵ نامزد را بیشتر مطالعه و بررسی خواهیم کرد تا بهترین فرد را انتخاب کنیم.
بخشی درباره ارزیابی برنامه های نامزدها شهرداری نیز اظهار داشت: بعضی دوستان برنامه قوی تر و منسجم تری ارائه دادند و  برخی هم انتظارات رو برآروده نکردند اما مطمئنا در این چند روز پیش رو تا شروع رسمی کار شورا برنامه های کتبی و فیلم های جلسات را بازبینی می کنیم تا ان شاءالله کارآمد ترین گزینه را انتخاب کنیم.

درباره انتخاب هیات رئیسه تاکنون هیچ صحبتی نشده است.

سخنگوی منتخبین شورای شهر سبزوار در ادامه بابیان اینکه تاکنون در جلسات برگزار شده منتخبین هیچگونه صحبتی درباره انتخاب هیات رئیسه نشده است افزود: چون بحث انتخاب شهردار اهمیت بیشتری نزد همکاران داشت و ان شاءالله انتخاب مان برای تصدی ۴ ساله شهردار است به این موضوع ورود نکرده ایم همچنین تاکنون هیچ یک از همکاران نیز برای پست های هیات رئیسه اعلام آمادگی نکرده اند ان شاء الله طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه در جلسات رسمی شورای پنجم تکلیف هیات رئیسه و شهردار را نهایی خواهیم کرد.

منبع: قدس آنلاین
کد: 6430
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما