پروازهای فرودگاه سبزوار افزایش می یابد

کانال تلگرامی علی سبحانی نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی از افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار به 7 روز در هفته خبر داده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در حال حاضر فرودگاه سبزوار تنها 5 روز در هفته در مسیرهوایی تهران پرواز دارد که از این پس قرار است این پروازها به صورت روزانه انجام شود.
 
اسرارنامه چند روز قبل با انتشار مطلبی انتقادی از بی بهره ماندن شهرستان سبزوار از ورود هواپیماهای ATR حاصل گشایش های برجامی به کشور گلایه کرده بود (منبع) و خوشبختانه در فاصله اندکی از انتشار آن مطلب مسئولان شهرستان پیگیری های مناسبی برای جبران این ضعف انجام دادند.
 
البته کانال علی سبحانی فر تصویر نامه ای را منتشر کرده که نشان می دهد پیگیری های این نماینده  برای افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار به چند ماه قبل بر می گردد که اکنون در آستانه نتیجه بخشی است.
 
اینک اگر این وعده سبحانی فر تحقق یابد، شاهد رشدی امیدوارکننده در عملکرد تنها فرودگاه نیمه غربی خراسان رضوی خواهیم بود.  امید می رود پس از این برقراری  مجدد پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه سبزوار و نیز ایجاد مسیرهای پروازی جدیدی از این فرودگاه مرز مجاز هوایی غرب خراسان رضوی نیز مورد پیگیری قرار گیرد.
 
متن مطلب مندرج در کانال تلگرامی رمضانعلی سبحانی فر به شرح زیر است:
 
 
#تغییرات_ملموس
 
با موافقت هواپیمایی ملی ایران با افزایش دو پرواز دیگر برای فرودگاه #سبزوار و طی نشست مشترک #علی_سبحانی_فر و فرماندار شهرستان سبزوار با مدیر عامل هما که به همین منظور برگزار گردید،فرودگاه #سبزوار ظرف دو هفته دیگر شاهد #۷پرواز در هفته خواهد بود.
 
این افزایش پروازها با درخواست های مکرر و مستمر #علی_سبحانی_فر و با دستورات صادر شده از ناحیه ی وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواپیمایی و موافقت هواپیمایی ایران ایر امکان پذیر گشته است.
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما