استمرار موفقیت های سید علی حسینی فر:

اثری از عکاس برجسته سبزواری در بین برگزیدگان مسابقه عکاسی مگنوم 2017

فاطمه شریف نیا/ مجله اینترنتی اسرارنامه

نام سیدعلی حسینی فر در میان برگزیدگان بخش Swap Shop مسابقه عکاسی مگنوم 2017  به چشم می خورد.

عکسی از سیدعلی حسینی فر عکاس جوان سبزواری با عنوان "مادر" در بین برگزیدگان Magnum Swap Shop 2017   قرارگرفت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه سیدعلی حسینی فر عکاس و هنرمند جوان سبزواری که تا کنون درجشنواره های معتبر متعددی در داخل و خارج از کشور موفق به کسب رتبه های برتر شده است این بار با عکسی با عنوان مادر در بین برگزیدگان آژانس عکاسی افسانه ای مگنوم (Magnum Swap Shop 2017 ) قرار گرفت.

مجله ی اینترنتی اسرارنامه ضمن تبریک و آرزوی موفقیت های بیشتر برای این هنرمند شایسته ی سبزواری در ادامه اطلاعاتی در مورد آژانس عکاسی افسانه‌ای مگنوم فوتوز ارائه می نماید :

مگنوم فوتوز (آژانس عکس مگنوم) یک آژانس  بین‌المللی عکس است که دو سال پس از پایان جنگ جهانی دوم، یعنی درسال ۱۹۴۷ توسط گروهی از عکاسان بنیان گذاشته شد. مگنوم که یکی از معتبرترین آژانس‌های عکس جهان محسوب می‌شود توسط چهار عکاس به نام‌های رابرت کاپا، هانری کارتیه برسون، جورج راجر و دیوید سیمور و ویلیام وندی‌ورت به منظور حمایت از فعالیت‌های مستقل عکاسان خبری و مستند در پاریس تاسیس شد و از همان ابتدا تاکنون موضوعات انسانی و لحظه‌ی قطعی دو محور اساسی در تولید عکاسانه‌ی آن به شمار رفته است.

نام آژانس مگنوم از بدو تاسیس تاکنون همواره یادآور بالاترین استانداردها در عرصه‌ی عکاسی مستند بوده و بخش مهمی از تاریخ عکاسی مستند و مطبوعاتی در نیمه‌ی دوم قرن بیستم اساسا درباره‌ی آثار اعضای این آژانس نوشته شده است.

لنزکالچر و آژانس عکاسی افسانه‌ای مگنوم فوتوز همراه شده‌اند تا در دومین دوره جوایز سالانه مگنوم، بهترین‌های عکاسی معاصر را بیابند.

عکاسان در هر سطحی و با هر سن و از هر فرهنگ می‌توانستند در این مسابقه شرکت کنند- حرفه‌ای‌ها، استعدادهای نوظهور، دانشجویان و آماتورهای پرشور و انگیزه.

مگنوم و لنز کالچر تلاش کرده اند تا مسابقه  سال 2017 را به فرصتی استثنایی برای معرفی و شناخت بیشتر عکاسان تبدیل کنند.

این مسابقه در بخش های پرتره،‌ فاین آرت، مستند، خیابانی، عکاسی ژورنالیستی و موضوع آزاد در دو گروه مجموعه و تک عکس برگزار شده و عکسهای برگزیده در وبسایت لنز کالچر به نمایش آنلاین گذاشته شده اند.

#منبع فستیوآرت

برای مشاهده بیشتر عکس های این هنرمند در اینستاگرام هم اکنون روی اینجا کلیک کنید یا در کانال تلگرام ایشان با لینک ذیل میتوانید دنبال کنید:  https://telegram.me/Seyed_Ali_Hoseinifar
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما