شهرداری های سبزوار و نیشابور نایب رئیس کمیته های اقتصادی و فرهنگی مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم شدند / نیشابور میزبان اجلاس بین المللی شهرداران راه ابریشم خواهد بود

در روزهای اخیر ششمین همایش مدیران و شهرداران شهرهای ایرانی مسیر جاده ابریشم در شهر دامغان برگزار شد و در کمیسیون بندی هایی که در این نشست انجام گرفت، سه شهر کاشان، منطقه آزاد ارس و سمنان به ترتیب به عنوان رئسای کمیته های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی مجمع شهرداران ایرانی جاده ابریشم انتخاب شدند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه درمرحله بعد نیز شهرداری های همدان، سبزوار و نیشابور به ترتیب به عنوان نائب رئیسان کمیته های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی مجمع شهرداران ایرانی جاده ابریشم برگزیده شدند.
 
در خبری که وبسایت اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از این رویداد، منتشر کرده است، روی نقش شهر نیشابور تأکید بیشتری شده و این شهر به عنوان میزبان اجلاس بین المللی شهرداران راه ابریشم درشهریورماه معرفی شده است.
 
متن خبر منتشر شده در وبسایت اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی به شرح زیر است:
 
نیشابور میزبان اجلاس بین المللی شهرداران راه ابریشم شد 
 
در ششمین همایش و گردهمایی مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم که صبح امروز در شهر دامغان برگزار شد، نیشابور به عنوان میزبان اجلاس بین المللی شهرداران راه ابریشم انتخاب شد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی،در ششمین نشست مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم نیشابور به عنوان میزبان اجلاس بین المللی شهریور ماه شهرداران راه ابریشم انتخاب شد.
 
همچنین در این همایش اعضا و روسای کمیته های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم نیز با رای مدیران و شهرداران حاضر در نشست انتخاب شدند که در این میان شهرداری نیشابور به عنوان نائب رئیس کمیته فرهنگی مجمع شهرداران ایرانی راه ابریشم انتخاب شد.
 
شهرهای مختلف حضور خود را برای ریاست و نائب رئیسی کمیته های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی اعلام کردند و پس از انجام رای گیری در بخش های مختلف روسای کمیته ها انتخاب شدند.
 
 بر اساس آرای مدیران و شهرداران ایرانی جاده ابریشم شهرداری سمنان با 6 رای و شهرداری نیشابور با 5 رای به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیته فرهنگی مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم انتخاب شدند.
 
کاشان با 8 رای به عنوان رئیس کمیته گردشگری مجمع شهرداران ایرانی جاده ابریشم و شهرداری همدان نیز به عنوان نایب رئیس کمیته گردشگری انتخاب شد.
 
همچنین منطقه آزاد ارس با 8 رای به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی و شهرداری سبزوار با 7 رای به عنوان نایب رئیس کمیته انتخاب شدند.
 
منبع: وبسایت اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی
 
وبسایت شهرداری سبزوار نیز خبر شرکت در ششمین همایش مدیران و شهرداران شهرهای ایرانی مسیر جاده ابریشم را به نقل از رضا پرستش مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به شرح زیر منتشر کرده است:
 
شهرداري سبزوار نايب ريیس کارگروه اقتصادی مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم شد 
 
ششمین همایش مدیران و شهرداران شهرهای ایرانی مسیر جاده ابریشم با حضور ۴۰ شهردار از جمله شهرداري سبزواري در دامغان آغاز شد.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، مديريت فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري سبزوار كه به همراه شهردار سبزوار در اين همايش حضور دارد، گفت: این همایش ملی  يك روزه هم اكنون با حضور 40 شهردار که در مسیر جاده تاریخی و بین‌المللی ابریشم در قرار دارند در محل تالار برلیان دامغان آغاز شده است. 
 
رضا پرستش افزود: مجمع جهاني شهرهاي جاده‌ابريشم به منظور گسترش بيشتر مبادلات و همکاري‌هاي مشترک در جهت ساخت آينده‌اي روشن براي همه شهرهاي در مسير جاده‌ابريشم بر روي کمربند جاده‌ابريشم جهاني در فضايي کاملا صلح‌آميز، توسعه‌اي و نيز احترام به منافع مشترک به پيشنهاد برنامه اسکان بشر سازمان‌ملل‌متحد تاسيس شده است.
 
او بيان كرد: اين همايش با حضور مديران و مسئولان ارشد کشوري از وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي مرتبط با طرح مباحث علمي و انتقال تجربيات با هدف توسعه و پيشرفت چشمگير شهرهاي در مسير جاده‌ابريشم در حوزه‌هاي فرهنگي، اقتصادي و گردشگري در حال برگزاري است.
 
مديريت فرهنگي اجتماعي ورزشي شهرداري سبزوار گفت: در اين همايش شهرداری سبزوار به عنوان نایب ريیس کارگروه اقتصادی و عضو كارگروه فرهنگی و گردشگری مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم انتخاب شد.
 
منبع: وبسایت شهرداری سبزوار
 
حضور رضا پرستش رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری سبزوار در ششمین نشست شهرداران ایرانی مسیر جاده ابریشم دردامغان
 
 
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

سلام فرصت بي نظيري است کاي کاش مسئولان محترم قدرش را بدانند و اين فرصت ها را از دست ندهند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما