فیلم سینمایی مدافعان شهر به مرحله تدوین رسید

ساخت فیلم سینمایی «مدافعان شهر» به کارگردانی محمد حسن عموری و تهیه کنندگی علی فاتحی به مرحله تدوین رسید.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه داستان فیلم مدافعان شهر که نام پیشنهادی دیگر آن «هفت» می باشد، بازسازی مقاومت مردمی شهرستان گیلانغرب از استان کرمانشاه است که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای مدظله العالی دومین شهر مقاوم بعد از خرمشهر میباشد
 
در فیلم مدافعان شهر گیلانغرب، حمله رژیم بعثی عراق در چهارم مهر 59 و مواجه شدن با مقاومت نیروهای مردمی که باعث عقب نشینی دشمن شد، به تصویر کشیده می شود.
 
شهر گیلانغرب در چهارم مهر سال 59 مورد حمله ارتش رژیم بعث عراق قرار گرفت که با مقاومت به یادماندنی مردم این شهر مواجه و منجر به عقب نشینی دشمن تا مسافت 10 کیلومتری این شهر شد.
 
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، در دوران دفاع مقدس توسط رژیم بعث عراق 150 بار بمباران و موشک باران شد و در این مدت 750 شهید، دو هزار و 250 جانباز و 141 آزاده سرافراز را تقدیم نظام اسلامی کرد.
 
گفتنی است بازیگرانی نظیر:  امیر پرویزی ، مسعود محمدی ، کاوه خداشناس ، جعفر دهقان ، بنیامین ایثاری ، مهران عبدالله نژاد، رسول عیسی منش ، کاوه زرانگوش ، زهرا نادری و مهشید جوادی در فیلم مدافعان شهر نقش آفرینی می کنند.
 
سایر عوامل مدافعان شهر عبارتند از:
 
دستیار اول کارگردان : گودرز حسینی 
 
مدیر تصویر برداری : فرهاد طالبی نژاد
 
مدیر صدا برداری : آرش برومند
 
مدیرتولید : حسن هاشمی نسب
 
طراح گریم : حامد علی بخشی
 
طراح صحنه : محمود نضهت سرشت
 
نویسنده : آزاده فردی پور - محمد حسن عموری
 
گفتنی است، نیروی زمینی سپاه پاسداران در ساخت این فیلم سینمایی با در اختیار گذاشتن تجهیزات نظامی شامل تجهیزات و ادوات و بالگرد، حمایت لازم را به عمل آورده است.
 
برای مشاهده تصاویر از فیلم مدافعان شهر هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
گزارش: سید مهدی محسنیان فر
 
برای مطالعه گزارش های بیشتر از این گزارشگر، هم اکنون روی  اینجا کلیک کنید.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما