در خطبه های نماز روز قدس مطرح شد،

امام جمعه سبزوار:حمله موشکی سپاه به تروریستها قدرت نظامی ایران را به جهان نشان داد

سبزوار-ایرنا- امام جمعه سبزوار گفت: پاسخ کوبنده ایران و حمله موشکی به مواضع تکفیری ها در دیر الزور سوریه قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به جهان نشان داد.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های نمازجمعه این هفته سبزوار افزود: امنیت در جمهوری اسلامی موضوعی نیست که با یک ترقه بازی ساده چند تروریست خدشه دار شود و پاسخ کوبنده نیروهای مسلح کشور نشان دادکه ایران اسلامی آماده پاسخگویی به هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن است.
 
وی اظهار کرد: شهر دیرالزور در کشور سوریه منطقه ای استراتژیک در این کشور محسوب می شود که به محلی برای پرورش تروریست های داعش تبدیل شده بود.
 
حجت الاسلام مقیسه با بیان اینکه این منطقه مرکز تجمع نیروهای تکفیری و داعش است، افزود: بر اساس اخبار اعلام شده از سوی نیروی های مسلح، حمله موشکی سپاه پاسداران تلفات سنگینی را به تکفیری ها وارد کرده است.
 
وی ادامه داد: تعدادی زیادی از سرکردگان تروریست ها در این منطقه به هلاکت رسیدند و بخش زیادی از تجهیزات و امکانات دشمن نابود شد.
 
مقیسه با بیان اینکه حمله موشکی سپاه پاسداران نشان از قدرت و اقتداری نظام جمهوری اسلامی ایران دارد، افزود: این حمله علاوه بر دشمن تکفیری برای کشورهای منطقه، غرب، آمریکا و رژیم صیونیستی نیز دارای پیام بود.
 
امام جمعه سبزوار اظهارکرد: این حمله نشان داد تحریم های دشمن علیه جمهوری اسلامی تاثیری ندارد و نیروهای مسلح کشورمان در هر زمانی می توانند پاسخ تجاوز و ترقه بازی دشمن را بدهند.
 
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس نیز گفت: دنیای اسلام باید هوشیار و مراقب رفتار و توطئه های رژیم صیهونیستی نسبت به مسئله فلسطین باشد.
 
حجت الاسلام مقیسه خاطرنشان کرد: تقویت تروریست های داعش، قرار دادن گروه های مقاومت اسلامی از جمله حماس، حزب الله و جهاد اسلامی در لیست گروه های تروریستی، اجرای پروژه ایران هراسی در منطقه و ترغیب کشورهای عرب منطقه به خرید سلاح از کشورهای غربی از جمله توطئه های دشمن برای منحرف کردن ذهن ملت های مسلمان از مسئله فلسطین است.
 
وی اظهارکرد: مسئله فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است و مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی برای رهایی این کشور از چنگال رژیم صیونیستی تلاش کنند.
 
امام جمعه سبزوار با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی یک عالم مجاهد و مبارز بود و به دلیل همین روحیه ، توسط تروریست ها در همان سال های نخست انقلاب به شهادت رسید.
 
وی با اشاره فرا رسیدن روز اصناف نیز گفت: اصناف از همان روزهای آغاز حرکت انقلاب اسلامی در کنار مردم بودند و برای پیروزی انقلاب تلاش های زیادی کردند. / پایان
 
*   *    *
 
عکس های زیر از کانال ها و گروه های تلگرامی سبزوار گرفته شده است:
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما