معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار از آغاز عملیات اجرایی باغراه قصبه به عنوان دومین مسیر پیاده محور سبزوار در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با اعلام این خبر افزود: مسیرآبراهه قصبه یکی از قدیمی و باهویت ترین شاخصه های بجا مانده از مسیرهای باغی، سرسبز و با طراوت سبزوار قدیم است که با هدف باغراهه پیاده محور شهری در دستور کار طراحی و اقدام شهرداری قرار گرفته است.

وی با اظهار اینکه این باغراه مسیر حدفاصل خیابان اسدآبادی تا شمال تقاطع بعثت را شامل می شود، اظهار داشت: اجرای این طرح، پس از اجرای موفق پیاده راه شریعتمداری که از مرحله طراحی تا اجرا و تکمیل توسط کارشناسان متخصص و توانمند شهرداری صورت گرفت، در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: در این راستا دومین پروژه با هدف ارتقا مسیرهای پیاده محور توسط حوزه فنی و عمرانی و شهرسازی شهرداری با تایید شهردار سبزوار بزودی وارد فازعملیاتی می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار بیان کرد:عنصر آب و جاری سازی قنات قصبه در آبراه سطحی رو نماد برجسته این پروژه خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار در ادامه با بیان اینکه شهرداری همواره دست اصحاب رسانه را در بیان نقدهای سازنده و همراه با راهکار به گرمی می فشارد، تاکید کرد: در این راستا، اما برخی از رسانه ها سعی دارند در محیط اجرایی شهرداری و شورا با اختلاف افکنی و تحمیل افکار انحرافی خدمتگزاری همکاران مجموعه شهرداری را کم جلوه نمایند.

او گفت: امید است درسایه وحدت و همدلی تیم اجرایی با مدیریت شهرداری با یقین به اعتلا و ارتقاء کیفیت زندگی شهری، تعالی سبزوار و شهرداری، فردایی بهتر، آن گونه که شایسته و درشان سبزوار و مردمان قدرشناس آن است، انجام دهیم.