ادامه انعکاس مقاله اسرارنامه در رسانه های بین المللی

در حالی که حدود 7 ماه از انتشار مقاله ای تحت  عنوان «دروغ بزرگی به نام بمب اتم / دلایلی که می تواند ثابت کند، بمب اتمی وجود خارجی ندارد» به قلم «کرامت سلیمی» در مجله اینترنتی اسرارنامه می گذرد، انعکاس این مقاله همچنان در رسانه های بین المللی ادامه دارد.
 
به گزارش اسرارنامه، پس از اینکه مقاله بحث برانگیز کرامت سلیمی درباره بمب اتمی برای اولین بار در اسرارنامه منتشر شد، با فاصله کوتاهی بسیاری از سایت های داخلی نیز به انعکاس آن پرداختند، اما مدتی بعد این مقاله مورد توجه وبسایت های خارجی نیز قرار گرفت و از جمله خبرگزاری اسپتنیک روسیه که به 30 زبان خارجی فعالیت دارد، در صفحه فارسی زبان خود این مقاله را به نقل از مجله اینترنتی اسرارنامه منتشر کرد.
 
مقاله کرامت سلیمی در استپتنیک نیز مورد توجه کاربران این خبرگزاری قرار گرفت و تعدادی نظرات موافق و مخالف با دیدگاه های مطرح شده در آن مقاله به بخش نظرات ارسال شد.
 
پس از خبرگزاری اسپتنیک این بار نوبت به وبسایت اسلام تایمز که مرکز اصلی آن در کشور لبان قرار دارد، رسیده که مدتی قبل به بازنشر مقاله کرامت سلیمی درباره دروغ بودن وجود صلاح اتمی در صفحه فارسی زبان خود، پرداخته است.
 
البته وبسایت اسلام تایمز این مقاله را با پیوندی از خبرگزاری اسپتنیک درج کرده است، با این حال در داخل متن وبسایت اسلام تایمز نیز به نام کرامت سلیمی به عنوان نویسنده و به نام اسرارنامه تحت عنوان نشریه اینترنتی ایرانی اسرارنامه اشاره شده است.
 
 
 
گفتنی است وبسایت اسلامی تایمز در حال حاضر به 6 زبان انگلیسی، عربی، فارسی، اردو، اندونزیایی وآذری فعالیت می کند و در بخش معرفی این وبسایت چنین آمده است:
 
... با توجه به ضرورت های بدیهی در این عرصه ی مهم و تاثیر گذار، جمعی از دانش آموختگان و کارشناسان سیاسی و فرهنگی و رسانه ای در لبنان و برخی کشور های اسلامی و غیر اسلامی  بر آن شدند با تاسیس پایگاه خبری اسلام تایمز (islamtimes.org) با رویکرد فکری – تحلیلی، گامی هرچند کوچک در این زمینه بردارند.
 
این پایگاه که مرکز اصلی آن در لبنان قرار دارد با هدف اطلاع رسانی صحیح و تعمیق اندیشه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اسلام و ارایه ی تحلیل در موارد یاد شده در راستای گسترش بیداری اسلامی و نهضت جهانی اسلام تاسیس گردیده است.
 
این پایگاه همه روزه منتخبی از مهمترین تحلیل ها، مقالات، اخبار، گزارش ها و مصاحبه ها و مباحثی در راستای بیداری اسلامی، عدالت گرایی، معنویت و مفاهیم و ارزش های اصیل اسلام را ارائه خواهد داد.
 
دردها، درمان ها، معضلات و رنج های مستضعفین جهان، همچنین ریشه های بحران های فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و اقتصادی دنیای معاصر در این پایگاه منعکس خواهد شد.
 
از مخاطبان فرهیخته و متعهد نسبت به سرنوشت اسلام و مسلمانان در کشورهای مختلف جهان انتظار داریم با ارائه ی مطالب، مقالات، اخبار، گزارش ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود ما را در تکمیل و اصلاح این پایگاه یاری نمایند...(منبع: اسلام تایمز)

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما