هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می گردد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار گفت: نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای گرامیداشت دهه کرامت و با هدف آشنایی افراد با حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع)، احمد بن موسی شاه چراغ(ع) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) اقدام به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی نموده است. 
 
زیبا باغانی افزود: این مسابقه در سه مقطع سنی کودک(4 تا 11 سال)، نوجوان(12 تا 17 سال) و جوان و بزرگسال(17 سال به بالا) برگزار می شود. 
 
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار بیان کرد: کودکان در قالب نقاشی، قصه و ارسال فیلم می‌توانند در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کنند . 
 
وی در ادامه افزود: برگزاری مسابقه به صورت آنلاین با هدف صرفه‌جویی در کاغذ و هزینه کمتر انجام گرفته؛ ضمن اینکه برای شرکت کنندگان بخش الکترونیکی نیز امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. 
 
وی سپس عنوان کرد: این مسابقه به صورت رایگان و با رویکردی کاملاً فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود و فایل پی دی اف کتاب‌ها نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور موجود است. 
 
باغانی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند به دو صورت فردی و خانوادگی در مسابقه شرکت کنند که در بخش خانوادگی جوایز ویژه ای برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است. 
 
رئیس اداره کتابخانه های عمومی سبزوار افزود: علاقه مندان به مطالعه سیره رضوی و دریافت کتاب و پرسشنامه های مسابقه می توانند به کتابخانه های عمومی سطح شهرستان مراجعه نمایند و یا برای شرکت اینترنتی در مسابقه به پورتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور با آدرس www.iranpl.ir  مراجعه نمایند.
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما