رئیس اتاق اصناف سبزوار:

نمایشگاه بهاره سبزوار به‌دلیل عدم رعایت موازین قانونی پلمب شد

 
رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: نمایشگاه بهاره سبزوار به دلیل عدم رعایت موازین قانونی پلمب شد.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، فخرالدین فتاحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه‌های بهاره در راستای فروش کالاهای ایرانی، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: براساس قانون این نمایشگاه‌ها باید با نظارت بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌های مربوطه برگزار شود و کالای عرضه شده در این محل نیز باید با نظارت کارشناسان این اتاق قیمت‌گذاری و به مردم عرضه شود.
 
فتاحی عنوان کرد: براساس قانون و دستورالعمل کمیته نمایشگاهی شهرستان افرادی می‌توانند در این نمایشگاه کالای خود را عرضه کنند که از تولیدکنندگان، بنکداران و اصناف بومی سبزوار باشند.
 
وی  گفت: اتاق اصناف سبزوار در نامه‌ای تذکرات لازم برای رعایت الزامات قانونی را به مجری برگزارکننده نمایشگاه بهاره ارائه کرده که به دلیل رعایت نشدن این الزامات، نادیده گرفتن این تذکرات و در راستای حمایت از اصناف شهرستان این نمایشگاه پلمب شد.
 
فتاحی افزود: نامه پلمب این نمایشگاه به پلیس نظارت بر اماکن عمومی  شهرستان ارجاع شده که با حضور نماینده این اداره نمایشگاه تا اطلاع ثانوی پلمب شد. نمایشگاه بهاره سبزوار زمانی بازگشایی می‌شود که الزامات قانونی خواسته شده از مجری برگزارکننده مورد توجه قرار گیرد.
 
رئیس اتاق اصناف سبزوار تصریح کرد: حدود 1000 واحد صنفی بدون پروانه کسب در شهرستانهای سبزوار و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی وجود دارد. از این تعداد 300 واحد صنفی ظرف دو ماه گذشته شناسایی شدند که پلمب 100 واحد آن در دستور کار قرار دارد.
 
فتاحی ادامه داد: این واحدهای صنفی در زمینه عرضه مواد غذایی و پروتئینی، خدمات فنی و مهندسی، عرضه لوازم یدکی خودرو و موتورسیکلت و لوازم جانبی تلفن همراه فعالیت دارند. 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما