پخش مستندمسابقه ناهار فامیلی از سبزوار روی آنتن شبکه افق سیما

سبزواری هامیزبان برنامه نهارفامیلی شدند و خانواده رمضانعلی گوهری به نمایندگی از مردم سبزوار سفره این مستندمسابقه تلویزیونی را در این شهر پهن کردند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، در برنامه مستند مسابقه ناهار فامیلی که مدتی است از شبکه افق سیما پخش می شود و هر بار به یکی از شهرهای کشور سر می زند، غذاهای سنتی شهرهای مختلف ایران پخته می شود ودرمعرض داوری فامیل ودوداورخانم خارجی قرارمی گیرد.
 
هدف این برنامه معرفی وآموزش پخت غذاهای سنتی ایرانی است. این برنامه بین دوعضوازاعضای یک خانواده بزرگ که زیرسایه پدربزرگ ومادربزرگ هستند، برگزارمی شود.
 
دراین قسمت از این برنامه که پنجشنبه و جمعه این هفته از شبکه افق سیما پخش خواهد شد، خانواده محترم رمضانعلی گوهری میزبان ناهارفامیلی سبزواری هستند.این مسابقه بین دوخانواده حمیدگوهری ومحمدگوهری که فرزندان ایشان هستند برگزارمی شود.
 
فصل نخست این مستندمسابقه در بیست شهر و در پنج گروه برگزارمی شود که ازسه استان خراسان رضوی،شمالی وجنوبی شهرستان های"سبزوار، مشهدمقدس وقوچان در این مسابقه حضوردارند.
 
نهارفامیلی به تهیه کنندگی وکارگردانی بلال الفت ازشبکه افق پخش می شود.
 
هماهنگی های این برنامه را نیز در سبزوار آقایان رضاکیوانلو و تقی استیری انجام می دهند.زمان پخش نهارفامیلی سبزواردرچهارنوبت است که به شرح زیرمی باشد"
 
پنج شنبه12/5درساعات18/30و23
جمعه12/6درساعات9/30و14/30
 
 
 
 
 
 
گزارش: سید مهدی محسنیان فر
 
برای مطالعه گزارش های بیشتر از محسنیان فر هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 
 
نظرت را بنویس
comments

بهمن گرجی

چقدر صمیمی خیلی ممنون
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما