محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش شد

با حکم وزیر ورزش و جوانان
 
داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش شد
 
مسعود سلطانی فر در حکمی با تقدیر از زحمات نصرالله سجادی ، محمدرضا داورزنی را به عنوان معاون جدید ورزش قهرمانی و حرفه ای منصوب کرد.
 
به گزارش ایسنا،  داورزنی در چهار استان کردستان ، سمنان ، کرمانشاه و خراسان به عنوان مدیر کل تربیت بدنی مدیریت داشته است ، مدیر کل هماهنگی امور استانها و مشاور رئیس سازمان ، رئیس فدراسیون سوارکاری وچوگان ،مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزش ی صنام وکسب عنوان قهرمانی باشگاههای آسیا دررشته والیبال و بسکتبال ،عضویت در هیات مدیره بسیج ورزش  کشور ، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزش ی پیکان ، قائم مقام تربیت بدنی سپاه ،مسئول آموزشهای رزمی رزمندگان اسلام ،مسئول تربیت بدنی سپاه کشوری و تاسیس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه امام حسین (ع) بخشی از سوابق مدیریتی معاون جدید ورزش  قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش  و جوانان است.
 
محمدرضا داورزنی از سال 1385 رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و عضو هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا و عضو دپارتمان لیگ جهانی است که به تازگی علاوه بر عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال به عنوان عضو دپارتمان مالی FIVB هم معرفی شده است. در مدت زمان ریاست وی تیم ملی والیبال مردان ایران بعد از ۵۲ سال به المپیک راه یافت و همچنین صعود به لیگ جهانی والیبال و صعود موشکی والیبال ایران از رده بیست و هفتم به رتبه هفتم رده‌بندی والیبال دنیا از اتفاقات مهم در دوره ریاست او است .
 
منبع: ایسنا
 
گفتنی است نام محمدرضا داورزنی قبلا در فهرست ورزشکاران سبزواربزرگ که مدتی است توسط مجله اینترنتی اسرارنامه گردآوری می شود، درج شده است:
 
 
نظرت را بنویس
comments

همشهري

با سلام واقعا از افتخارات سبزوار بزرگ است كه چنين مرد بزرگي رادارد شايسته است در سبزوار طي مراسمي با عظمت از وي تجليل گردداين حداقل كار ممكن است
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما