تسلیت نمایندگان سبزوار به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

نمایندگان سبزوار درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند 
 
مشهد- ایرنا- نمایندگان سبزوار در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در پیام هایی جداگانه درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را به رهبر معظم انقلاب، مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.
 
به گزارش ایرنا رمضانعلی سبحانی فر در پیام خود آورده است: مبارزی خستگی ناپذیر و عالمی عامل که عمر سراسر خیر و برکتش در راه اسلام و ایران و انقلاب سپری شد، قفس تنگ دنیا را وانهاد و به ملکوت اعلی پیوست.
 
وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار صدیق و مشاور امین برای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود و در تمام مناصب و مدارجی که از سوی ملت بزرگ ایران به وی سپرده شد، نهایت کارایی و تلاش خویش را به کار بست و از آزمون های سخت، سربلند و محبوب بیرون آمد.
 
سبحانی فر افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی چه در عرصه جنگ و دفاع مقدس و چه در سازندگی جز به پیشرفت و سربلندی ایران نیندیشید و تا واپسین روزهای عمر این دغدغه شریف چون آتشی مقدس در دل و جانش شعله ور بود.
 
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام خود آورده است: درگذشت مجاهد پارسا، مرد دین و اخلاق و سیاست که عمر گرانقدرش را در راه آرمان های انقلاب اسلامی سپری نمود موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
 
حسین مقصودی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام راحل و همراه و همسنگر رهبر معظم انقلاب بود که در لحظه لحظه انقلاب و جنگ و سازندگی نامی به بلندای تاریخ از خود بر جای گذاشت.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما