تخریب حسین مقصودی تحت عنوان تحلیل انتقادی

مطلب پیش رو از سوی یکی از مخاطبان گرامی اسرارنامه، برای انتشار در این مجله ارسال شده است و انتشار آن به معنای موافقت یا مخالفت تحریریه اسرارنامه با دیدگاه های مطرح شده در این مطلب نیست.
 
خاطرنشان می شود، چنانچه این یادداشت منتقدانی داشته باشد، اسرارنامه می تواند، جهت رعایت اصل بی طرفی دیدگاه های مخالف آنان را نیز منتشر کند.
 
 
تخریب مقصودی تحت عنوان تحلیل انتقادی..:
 
باور غلطیست که سیاست کثیف و سیاستمدار دروغگویی ماهر است، باور کنیم که میتوان تابوها را بشکنیم... 
 
ایمان بیاوریم به خدایی که پناهمان است و به قدرت بکر و تدبیرش ...
 
میتوان بی ریا ، بی دروغ ، بی تهمت و بی شکنجه و کشتار هم سیاس بود. 
 
میتوان چپ بود و راست را به احترام و کرامت دید.
 
میتوان راست بود و لب به توهین های موهوم نگشود.
 
میشود مرد بود و انتهای نامردی را در سیاست تجربه کرد.
 
می توان زن بود و در سیاست به اوج مردانگی رسید.
 
میتوان سیاست پاک داشت...
 
 بوی تعفن بعضی آدم های نان به نرخ روز خوار که با هر بادی جهتشان تغییر می کند احساس و حالمان را دگرگون می کند، انسانهایی که در جهل خود غوطه ور بوده و خود را پاک و منزه دانسته و در هر زمان مردمی را اسیر کج فهمی و جهل خود نموده اند...
 
تا کجایش را نمیدانم ولی ظاهرا هیچ نیرویی قادر به مقابله با این عناصر که در راه رسیدن به اهداف بزرگترین تروریست های یهود و لائیک هم به گردشان نمیرسد نیستند...
 
دوستان ، بیایید خود را از جایگاه حق به ذیل کشید و نشان مهر خصومت و دشمنی را از پیشانیتان بزدایید و در ادامه انسان وار زندگی کنید که خداوند بخشنده و مهربان است...
 
این روزها مطالبی خاص از طرف افرادی که فکر می کنند کسی از هویت شان بی خبر است نماینده اول شهرمان را آماج هر نوع تخریبی به اسم تحلیل می کنند و به صورت شب نامه وار در دنیای مجازی به زعم خود نقد می کنند.
 
مشخص است که در صدد تخریب  نماینده اول شهرمان هستند ، و این مطالب ریشه در حسادت  ذاتی شان دارد.
 
چراکه باتوجه به گذر  مدت 10 ماه از عمر مجلس یازدهم، و اخذ مجوزات وامتیازات شایسته ایشان که توانسته است با جسارتها و تواناییهای ذاتی خود انتصاب ریاست مجمع نمایندگان خراسان رضوی ومسولیت اجرایی   شورای اسلامی  را بنام نماینده سبزوار بزرگ  رقم بزند. و  توفیقات دیگر  که اکثریت مطلق در جریان امور هستند.
 
 حسین مقصودی، سردارسازندگی و مردعمل در قلب تمام حامیان خود بوده و باقی خواهد ماند. دفاع از حقوق مردم مرد ميخواهد و فرهنگ و ادبيات ما هم پر است از اين مصداقها!!
 
چند صباحی است که پژواک زمزمه هایی فضای گروه مجازی را درنوردیده و همچون صیحه ای آسمانی در گوش همشهریان. عزیزنجوا می کند.اقوال بس مخوف و شوم و شرم آورجلوه نمودند که بدوا نشنیده گذشتیم  ، اما گویا این بار ماجرای دیگریست.
 
نیزه ها قد برافراشته و قرآن ها در آسمانِ پر از دود و غبار به پرواز در آمده اند .گویی خوارج امروزی به دنبال استخوان و خوار از برای مکتب و میراث خود می روند. 
 
باید بگویم ای هتاکان  روزگار سختی در پیش است! نمی دانم به کدامین نفرین گرفتار شده اید که اینچنین در هم تنیده اید؟
 
حق و حقیقت در هم آمیخته و تشخیص  این  دو  شاید مشکل است. همچنان که در هوای گرگ و میش که نه تاریکی مطلق شبانه است و نه روشنایی روز؛براستی تشخیص  اینقدر  دشوار است ، بسیار باید هوشیار بود. چشم ها را باید شست. این بار گرگ در لباس میش به گله می زند. ماری خوش خط و خال در حال خزیدن است و آرام آرام خود را به لانه می رساند. پس آگاه باشید از فردایی که شما را از آن هیچ شناختی نیست.
 
امروز افکار نا آرام برخی از نونواران بی خرد می رود که آبستن مشکلات بزرگتری در جو سیاسی شهرمان  شود و آنان را به خدا  وا می گذاریم که می فرماید:«به خودم سوگند ! بر آنان فتنه ای بگمارم که انسان شکیبا در آن سرگردان ماند».
 
روشنفکرهای متجدد نما که تمدن را مترسکی ساخته و در بوق و کرنا کرده اند بدانند این افکار پلید به زباله دان تاریخ پیوسته و دگر بار نه آنها نوری زاده و بختیار هستند و نه ما از ایل و تبار بنی صدر هستیم.
 
فکرتان را به کار گیرید و مالک کار خویش باشید که ما با هیچکس عهد اخوت نبسته ایم  و ولایت را فدای عدالت نمی کنیم ، حتی از جنس به ظاهر مهدوی اش.
 
به امید سازندگی و بالندگی این دیار در سایه اتحاد و همدلی
 
نویسنده:  A.moHamad
 
نظرت را بنویس
comments

Sharp tongue

همین که نامه بدون هیج دلیل منطقی در نوشته نگارنده نامه در دفاع از نماینده مورد علاقه ایشان دیده نمیشه وسراسرتوهین انتشار دادید نشان از پیدا کردن مرجع توسط ضمیر است

آدم یاد راز بقا و مستند مسلمانان میوفته یه جاهایی هم روایت فتح. خسته نباشی دلاور. خدا قوت .راستی آقای مقصودی خاطراتی از جبهه یا چیزی نداره برامون بنویسی. یه حس حماسی طنزی به آدم دست میده. برا شبای عید حال میده دور هم بخونیم بخندیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما