هرجا سخن از اختلاف است ...


در هفته های اخیر شاهد بالا گرفتن بحث های رسانه ای پیرامون موضوع تشکیل استان های جدید در شمال شرق کشور ، میان کاربران برخی شهرستان های درگیر در این موضوع (سبزوار و نیشابور) بسیار بالا گرفت. به طوری که به هجوم شماری از هم استانی های نیشابوری به سایت های محلی خطه سربداران و ارسال ده ها نظر متنی طولانی و مفصل از جانب آنان در این سایت ها شد .  که البته در تمامی موارد پاسخ های مفصلی نیز از جانب مردم سبزوار ارائه شد که درواقع با انجام این سلسله گفتگو های مفصل بسیاری از مسائل شمال شرق کشور با نگاه تحلیلی مورد بررسی قرار گرفت و به لحاظ نظری ، به نتایج مطلوبی رسید.
دراین میان حضور طولانی مدت و پیگیرانه یکی از هم استانی های عزیز نیشابوری با نام آقا رضا در بخش نظرات اکثر سایت ها  با یک طرز فکر و لحن بیان مخصوص در تمام این مباحثه ها به چشم می خورد و قابل توجه بود.
جالب اینجاست که این هم استانی نیشابوری در برخی وبسایت های محلی سعی کرده بود ، خود را به عنوان یک شهروند سبزواری یا جوینی یا جغتایی معرفی کند و از این طریق به ارسال نظراتی تفرقه افکنانه در منطقه غرب خراسان رضوی بپردازد.
این ترفند شیطنت امیز اما از چشم تیزبین مردمان خطه سربداران دور نماند و واکنش های متفاوتی را به همراه آورد.
یکی از این واکنش ها ، نوشته شدن مطلبی طنز به قلم آقای امیر مسکنی ، یکی از مخاطبان عزیز اسرارنامه است که به خوبی همه مباحث را دنبال کرده است.
مجله اینترنتی اسرارنامه اینک در واپسین روزهای سال 91 که با حال و هوای شاد ایام خرید نوروزی و انتظار سال تحویل همراه است ، به انتشار این مطلب طنزآمیز به قلم همشهری عزیزمان آقای مسکنی میپردازد.
گفتنی است ، دیدگاه های مطرح شده در متن این نوشته به طور کامل بیانگر دیدگاه های اسرارنامه نیست. لیکن این مطلب با همان زبان طنزآمیز از جذابیت خاص خود برخوردار است.
*   *   *

هر جا سخن از اختلاف است...

چند روزی بود بنا به ضرورت کاری به سایت های خبری منطقه سر می زدم و از مطالبشان استفاده می کردم.
در این بین حضور خستگی ناپذیر یک کاربر برایم جالب بود.
اینکه ایشان چنان با صلابت در تمامی سایت ها و وبلاگ ها حاظر می شدند و به عنوان وکیل الرعایا خدمت می کردند برای من جای تعجب داشت.
به هر حال به عنوان یک سبزواری، می دانم که ما از این حال ها نداریم.
بنا به همان ضرورت قبلی به چند سایت خبری دیگر هم سر زدم و دیدم ای داد بر من : هر جا سخن از سبزوار است نام آق رضا هم در کنارش می درخشد.
آق رضا همان وکیل الرعایای بی ادعای ماست که یک تنه مسئولیت احقاق حق تمام کشور را در برابر سبزواری های خون آشامِ مستبدِ فلکه ساز* بر عهده دارد.
*:در همینجا تکلیف این ستاره را روشن کنیم بهتر است.
یکی از بزرگترین معظلاتی که آقا رضا به آن تاکید موکد می کند ساخت فلکه و میدان توسط سبزواری ها از پول شهرستان های دیگر است.
شما اگر بگردید (خوب بگردید هااا) می بینید بخش قابل توجهی از وقت ایشان صرف این مهم شده است. چندتایش را من می گویم و بقیه را شما بگردید.
http://www.asrarnameh.com/news.php?id=490


http://nasim.joveyn.ir/?p=5304&cpage=1#comment-1081

http://nasim.joveyn.ir/?p=5304&cpage=1#comment-1117

http://nasim.joveyn.ir/?p=5304&cpage=1#comment-1022


http://dezrud.blogfa.com/comments/?blogid=dezrud&postid=621&timezone=12600

http://dezrud.blogfa.com/comments/?blogid=dezrud&postid=638&timezone=12600

ایشان در زمینه ی دفاع از حقوق مردم روز و شب ندارد و کلاً وقتش را وقف مردم مظلومی کرده که توسط سبزواریهای فلکه ساز استعمار شده اند :


اینکه نیت ایشان پاک و خالص است را کسی در آن شک ندارد.
به هر حال آدم چقدر باید جان داشته باشد که هر روز تمام اخبار ایران را رصد کند و آنجا که اسمی از این فلکه سازان استعمارگر است با قدرت وارد شود و تمام فتنه های آن ها را نقش بر آب کند.
آدم باید چه خلوص نیتی داشته باشد برای این تحقق این هدف بزرگ شب و نصف شب، صبح و سر صلاة ظهر پای این ترنت و حتی اون ترنت بنشیند و اسرار هویدا کند.
خصوصاً که این اسرار در نامه ای باشد و بدتر از همه اسرارنامه ای باشد.
من همینجا از این برادر عزیز تشکر می کنم.
دوست دارم از ایشان دعوت کنم سری به شهرستان همجوار ما هم بزنند
آنجا شهرهایی دارد که هنوز شهرستان هم نشده اند، با جمعیتی بیشتر از شهرستان های استعمار شده ی ما
آنجا انقدر ........................ دارد که همین فلکه سازان روستاهایشان را گرفتند و خبردار نشدند
آنجا انقدر .............. هستند که دانشگاهشان را تبدیل به پردیس کردند و فقط چند دانشجوی بی ادب فلکه ساز سرو صدایشان بلند شد
آنجا انقدر ............... هستند که تیم پیام خراسان را در دسته یک تحویل گرفتند و در دسته سه تحویل دادند.
به خدا آنها هم حق دارند از این خدمات بهره ببرند
چرا باید در این شهر فلکه سازان از رییس جمهور 2 تا شهرستان هدیه بگیرند و در آنجا فقط یک فلکه و آرامگاه؟
رضای عزیزم :
بیا و در این راه به آنان کمک کن.ما هم کمکت می کنیم.


کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
خطر اختلاف افکنی ، نشر اکاذیب ، تهمت زنی و تمسخر مردم و مسوولین در برخی رسانه های محلی غرب خراسان رضوی
نظرت را بنویس
comments

فرهنگ

پاک زده به سرت امید ها بابا دست وردار از 500 هزار نفر جمعیت یکی بیکار مثل تو پیدا میشه که از کامنت ها میزاره یه جور نوشتی به نتایج نظری خوبی رسید که انگر کارسی های علمی شرق کشور درگیرش بودن

قاسمیان

این فرد نظردهنده که شما دستش را رو کرده اید به نام رضا نمونه بارزی از انسان هایی است که از خطاهای خود درس نمی گیرند. و وقتی متوجه می شوند اشتباهی انجام داده اند و دیگران پی به اشتباه آنان برده اند به جای عذرخواهی و تلاش برای جبران اشتباه ، روی آن پافشاری می کنند. اینجانب در آدرس هایی که معرفی کردید رفتم ، چو ن نظراتش خیلی طولانی و بی محتوا بود کامل نخواندم بیشتر پاسخ های شما را خواندم و از روی پاسخ هایتان دریافتم که حرف های او چه بوده است. من پاسخی به او نمی دهم چون شما کامل پاسخ داده بودید ، یک جا هم گفته بودید حیف است اسم رضا برای تو واقعاً هم همین طور است. خیلی از همه زحماتتان ممنونم. واقعاً از خدا می خواهم در پایان سال به همه زحمت کشان رسانه ای که نیت خیر و فرهنگی دارند خیر بدهد . سال 92 برایتان سال خوبی باشد. شاید بنده تا نیمه های نوروز موفق نشوم دیگر به سایتتان بیایم. خدا بخواهد عازم مسافرت هستیم در عید اما وقتی بیایم قطعاً اولین سایتی که به عید دیدنیش بیایم همین اسرارنامه است. موفق و موید باشد. یا مقلب القلوب والاحوال یا مدبر الیل والنهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

نیما

درسته منم اسم ایشون رو تو همه ی مباحث مربوط می بینم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما