بازگشت سلام سبزوار

امروز با خبر شدیم یکی از وبسایت های خبری و تحلیلی شهرستان سبزوار که مدتی قبل به صورت موقتی فعالیت خود را متوقف کرده بود ، مجدداً وارد عرصه رسانه ای شده است.
به گزارش اسرارنامه سبزوار وحمید برقبانی دبیر وبسایت خبری سلام سبزوار ساعاتی قبل بعد از حدود یک ماه و نیم از تعطیلی  این وبسایت با انتشار پیامی به شرحی زیر، به روزرسانی این وبسایت خبری را آغاز کرد:
آمدیم ...
سلام.

سلام سبزوار با استعانت از خداوند متعال و امید به لطف سلطان علی بن موسی الرضا(ع)؛ فعالیت خود را از سر می گیرد.

از اظهار لطف تمامی مخاطبان عزیز در دوران تعطیلی سایت متشکرم.
تمام آنچه درباره علت تعطیلی موقت و وعده تعطیلی تا فروردین 91 و همچنین از سرگیری فعالیت؛ باشد برای روز جزا...
دبیر سایت
(منبع:سلام سبزوار)
مجله اینترنتی اسرارنامه که همواره حمایت خود را ازانجام فعالیت های رسانه ای درشهرستان سبزوار اعلام داشته است ، بدین وسیله بازگشت مجدد این گروه از همکاران رسانه ای خود را تبریک می گوید.
امیدواریم سلام سبزوار که تا پیش از تعطیلی موقت به عنوان یکی از وبسایت های خبری شناخته شده در سبزوار محسوب می شد ، از این به بعد با اصلاح برخی نقاط ضعف قبلی و افزایش نقاط قوت بتواند فعالیت موثر و سازنده ای در عرصه رسانه ای و اطلاع رسانی صادقانه وبی طرفانه شهرستان های غرب خراسان رضوی داشته باشد.
گفتنی است تولد مجله اینترنتی اسرارنامه و تعطیلی موقت سلام سبزوار در روزهایی نزدیک به هم اتفاق افتاد به طوری که باعث تعجب بسیاری از همشهریان عزیز شد. به طوری که باعث تداعی این عبارت معروف شد : آمدن ما و رفتن شما!!!
اما به هرحال اینک سلام سبزوار بازگشته است مجله اینترنتی اسرارنامه سبزوار مجدداً به همکاران رسانه ای خود تبریک گفته و برای آنان در این عرصه حساس آرزوی موفقیت می نماید.
کد: 5715


نظرت را بنویس
comments

فکور

اگه از مخاطبان "سبزوار بدون سانسور بوده باشین و نظرات رو به طور مرتب خونده باشین مطمئنا چیزی از دستتون در نخواهد رفت

نغمه

امیدوارم هرکس فقط کار خودش رو به بهترین نحو انجام بده...

سرزمین سربداران

ای کاش علت تعطیلیش رو هم میگفتن ما خیلی کنجکاویم بدونیم
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما