انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فناوری های نوین سبزوار با دانشگاه علم و صنعت ایران

به همت گروه بیوانفورماتیک دانشگاه فناوری های نوین سبزوار، تفاهم نامه همکاری آموزشی و پژوهشی بین این دانشگاه با دانشکده شیمی علم و صنعت ایران، منعقد گردید.
 
مدیر پژوهش و امور بین الملل دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار با اعلام این خبر افزود: امضاء این تفاهم نامه امکان فعالیت های مشترک بین دو مرکز به ویژه بواسطه توانمندی دانشگاه در حیطه بیوانفورماتیک را تسهیل نموده و دانشگاه را در نیل به اهداف و چشم انداز توسعه  یاری می رساند.
 
مهندس دروگر مقدم همچنین اظهار داشت: این تفاهم نامه در راستای هم افزایی توانمندی های دانشگاه و مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه علم وفناوری و به منظور فراهم نمودن همکاری های سازنده بین دو دانشگاه به امضائ رسیده است.
 
مهندس احمد شهیر صدر، مدیر گروه آموزشی و پژوهشی بیوانفورماتیک دانشگاه فناوری های نوین سبزوار نیز با اشاره به بخشی از مفاد این تفاهم نامه، گفت: بهره مند شدن از امکانات طرفین در زمینه های آموزشی، پژوهشی، کارگاهی، کتابخانه ای، ارتباطات ملی و بین المللی و ایجاد ارتباطات علمی از طریق برگزاری دوره های آموزشی، کارگاهی، سمینار، نمایشگاههای علمی، تحقیقاتی و فناوری های مشترک از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
 
وی افزود: اجرای طرحهای تحقیقاتی مشترک و انجام پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری از دیگر مفاد این تفاهم نامه می باشد.
 
منبع: وبسایت دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار
نظرت را بنویس
comments

اين گونه سبزوار روز به روز عقب مي افتد اما شهرهاي هم سطحش هر روز جلوتر مي روند. اين خبر را بزنيد تا مسئولان بخوانند ______________ قطار سريع السيرکاشان - تهران امروز راه اندازي مي شود. علي کاظمي منش مدير کل برنامه ريزي و نظارت بر خدمات مسافري شرکت راه آهن : صــــدا ( کاظمي منش ) امروز همچنين اولين قطارهاي پنج ستاره، ويژه‌ مجاوران و مسافران مرقد مطهر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) راه‌اندازي مي‌شود. اين قطارها جمعاً با 16سالن و با ظرفيت کل 640 نفر در مسير قم - مشهد و بالعکس و به‌صورت همه روزه حرکت خود را آغاز مي‌کنند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما