درواپسین روزهای سال 91 ، شهرداری سبزوار همچنان پرتلاش ومصمم برای خدمت رسانی


مجموعه بزرگ شهرداری سبزوار درواپسین روزهای سال جاری ، پس از عبور از یک سال پر کار وپرتلاش ، در آمادگی کامل برای استقبال از نوروز 92 به سر می برد.
این موضوع را می توان از روی جدیدترین خبرها و گزارش های منتشر شده در پایگاه رسمی اطلاع رسانی شهرداری و سایر رسانه های محلی خطه سربداران ، تشخیص داد. به طوری که در روزهای اخیر

نصب و راه اندازی 40 عدد آبنمای حجمی در جزیره های ترافیکی و آیلند های سطح شهر سبزوار
تاریخ انتشار 91/11/30
در راستای زیباسازی مبلمان شهری شهر سبزوار نصب 40 عدد آبنمای حجمی در جزیره های ترافیکی و آیلند های سطح شهر آغاز و در نوروز 92 افتتاح می شود.


احیاء وبهسازی نیمه غربی پارک ارم تا نوروز 92
تاریخ انتشار 2/12/91


مدیر طرح و برنامه شهرداری : تلاشمان تکمیل بهسازی میادین سبزوار است.
تاریخ انتشار : 9/12/91
مدیر طرح و برنامه شهرداری سبزوار گفت: مشکلات میادین سبزوار در حال برطرف شدن است و تلاش می کنیم با تکمیل بهسازی و اصلاح هندسی ها، چهره زیبایی از میادین در نوروز 92 به نمایش بگذاریم.



پارک بهمن سبزوار میزبان مراسم آیینی تحویل سال
تاریخ انتشار خبر : 10/12/91
دبیر ستاد دائمی تسهیلات زائران در سبزوار گفت : مراسم آیینی تحویل سال همراه با جشن و اجرای برنامه های هنری و مفرح در پارك بهمن (ورودی سبزوار ) و تعدادی دیگر از پارك های این شهرستان با همكاری شورای شهر و شهرداری برگزار می شود.



در آستانه فصل بهار صورت می گیرد: بهره برداری از 5 پارک بزرگ ورودی شهر سبزوار
تاریخ انتشار : 14/12/91
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: در آستانه فصل بهار از5 پارک بزرگ با مساحتی بالغ بر حدود 77 هزار متر مربع در ورودی شهر سبزوار بهره برداری می شود.


مسئول زیباسازی شهرداری: سبزوار، نوروزی متفاوت و بسیار زیبا را در سال 92 شاهد خواهد بود
تاریخ انتشار : 18/12/91


جشنواره بزرگ غذاهای سنتی وصنایع دستی در سبزوار

20/12/91
در آستانه سال نو، جشنواره بزرگ غذاهای سنتی، سفره های هفت سین ،صنایع دستی، کیک شیرینی در محل جمعه بازار کتاب دایر شده است.


برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس برای جلوگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال
91/20/12

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: اطلاع رسانی، آموزش و پیشگیری از اولویت های این سازمان و به عنوان مهمترین عامل در كاهش آمارحوادث است.

*    *     *

همه این فعالیت های شهرداری سبزوار برای استقبال مناسب از نوروز 92 درحالی است که شهرداری حتی دراین روزهای پایان سال سایر فعالیت ها و نقش های خود را درمدیریت شهری سبزوار از یاد نبرده است.
به طوری که بازهم با یک نگاه گذرا به مطالب منتشر شده در وبسایت شهرداری سبزواردرمی یابیم که حتی درهمین روزهای پایان سال ، در می یابیم ، مدیران ، کارمندان وکارگران زحمت کش مجموعه بزرگ شهرداری سبزوار حتی در همین روزهای پایان سال نیز دست از تلاش و فعالیت های معمول شهرداری برنداشته و حتی شدیدتر از گذشته به این امر مهم مشغولند.


شهردار: در بهسازی کال عیدگاه
سبزوار از برنامه جلوتر هستیم
21/12/91

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین مقصودی در چهارمین جلسه نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه کال عیدگاه یکی از معضلات حاشیه شرقی سبزوار محسوب می شود، از اتمام عملیات عمرانی کف سازی و دیوارسازی کال خبر داد.



توسط شهرداری صورت گرفت: برف روبی و نمک پاشی 60 کیلومتر از محور سبزوار- بردسکن
19/12/91
طی روزهای پایانی هفته، با توجه به بارش شدید نزولات آسمانی و لغزنده بودن جاده‌ها در بیشتر محورهای استان خراسان‌رضوی وضعیت اضطراری اعلام شد و همین امر ستاد مدیریت بحران استان و شهرهای مختلف از جمله سبزوار را برای نجات و کمک به مسافران گرفتار در برف و بوران محورهای مواصلاتی شهرستان به حالت آماده باش درآورد. در این راستا شهرداری سبزوار نیز به عنوان یکی از نهادهای خدمات رسان با بسیج همه امکانات و تجهیزات خود ،علاوه بر خدمات به حوزه شهری، به محدوده خارج از حوزه شهری نیز ورود پیدا و اقدامات مناسبی را نیز انجام داد.


برگزاری اولین دوره آموزشی مدیریت منابع انسانی در شهرداری سبزوار

16/12/91
مسئول آموزش شهرداری سبزوار گفت: در راستای نقش توسعه و بهسازی نیروی انسانی در روند پیشرفت و تحول اقتصادی سازمانی اولین دوره آموزشی مدیریت انسانی در شهرداری سبزوار برگزارشد.


مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار: تبلیغات شهری ساماندهی می شوند

18/12/91
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از گرفتن مشاور تبلیغاتی برای ساماندهی تابلوها، پورتابل ها و تبلیغات شهری شهر سبزوار خبر داد.


شهردار سبزوار: بیشترین تخریب را در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز نسبت به گذشته داشته ایم
18/12/91
به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین مقصودی در جلسه چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با تاکید بر این مطلب افزود: در مقابل ساخت و سازهای بی ضابطه ایستاده و با هرگونه ساخت و ساز خارج از چارچوب قانون مقابله خواهیم کرد .


به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه سال ها بود که شهروندان سبزواری علی رغم تمام تلاش شهرداران پیشین ، هرگز تغییر و تحول چشمگیر و قابل قبولی را درحوزه مدیریت شهری مشاهده نکرده بودند.
 خیابان ها ، فضاهای سبز ، المان های شهری ، میادین، ترافیک، ساخت و سازهای غیرقانونی در گوشه وکنار شهر تقریباً همه به حال خود رها شده بود و به طور کل نقش مجموعه مهم وبزرگ شهرداری انگار فقط در جمع آوری زباله ها از سطح شهر و احیاناً آسفالت بعضی از خیابان ها ، خلاصه شده بود.

اما در یک سال ونیم گذشته حسین مقصودی شهردار جوان و پرتلاش سبزوار که اصالتاً از اهالی منطقه ششتمد است به همراه تیم همکارانش و با روش عمل گرایانه ای که از خود به نمایش گذاشته ، بی تردید ، تعاریف جدیدی از مفهوم و نقش شهرداری را در ذهن شهروندان سبزواری ایجاد کرده و درواقع نقش فراگیر و اثرگذار این نهاد مهم در مدیریت شهری را برای مردمان خطه سربداران تبیین کرده است.

مجله اینترنتی اسرارنامه امیدوار است ، مجموعه پویا و پرتلاش شهرداری سبزوار بتواند ، با همین قدرت به فعالیت های مفید خود در عرصه آبادانی دیار سربداران ادامه دهد.
به ویژه در ایام نوروز که چون هر سال با عبور حجم عظیمی از مسافران از خطه پرافتخار سربداران مواجه خواهیم شد ، بیش از هر زمان دیگری لازم است که مدیران شهری از جمله حسین مقصودی و تیم همراهش ، به فکر ارائه چهره ای شاد ، جذاب و فرهنگی مطابق با هویت اصیل و ارزشمند سرزمین تاریخی بیهق به مسافران و گردشگران نوروزی باشیم.

گفتنی است به مناسبت این که شهرداری سبزوار در سالی که گذشت یکی از مهمترین و خبرسازترین سوژه خبری رسانه های غرب خراسان رضوی بود و اقدامات گسترده این اداره ، در یک سال گذشته آثار مستقیم و غیر مستقیم فراوانی بر زندگی شهروندان سبزواری برجای گذاشت ، مجله اینترنتی اسرارنامه هم اکنون ، به مناسبت نزدیک شدن به پایان سال 91 ، در بخش کاغذ کاهی همین وبسایت به ارائه تحلیلی مفصل از فعالیت های مجموعه بزرگ شهرداری سبزوار در مدت های اخیر پرداخته است.شما مخاطبان گرامی همینک می توانید برای مطالعه این مطلب روی اینجا کلیک کنید.


توجه : نظرات مخاطبان برای این مطلب با چند روز تأخیر تأیید می گردد.


کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:
از جمعه بازار کتاب سبزوار به عنوان یک ابتکار ارزشمند فرهنگی حمایت کنیم.
 
نظرت را بنویس
comments

ایمان

اول از اقای شهردار به خاطر تلاششان تشکر می کنم دوم می خواستم بگویم یک نظارتی به این پیمانکاران بکنند الان نزدیک به یک سال است که خیابان ناوی را شروع کردند به نوسازی الان که اخر سال است هنوز تمام نشده یا مثلا در خ ابومسلم خ بهمن شرقی لوله اب ترکید سنگ فرشهای جدید را کندند و بعد 4 درخت کاج 50 ساله را قطع کردند و در اخر هم نه سنگ فرشها را درست کردند و نه به جای درختان قطع شده درختی دیگر کاشتند کلام من این است که حیف است شهرداری زحمت می کشد ولی با بی دقتی دیگران نما و زیباسازی شهر به هم بخورد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما