انتقاد وزیر فرهنگ از لغو کنسرت ها در خراسان رضوی / یک استان نمی تواند خارج از قواعد کشور عمل کند

وزیر فرهنگ : یک استان نمی تواند خارج از قواعد کشور عمل کند
 
تهران-ایرنا-علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از لغو کنسرت های موسیقی در استان 
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی جنتی شامگاه یکشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تصمیم دادستان مشهد درمورد لغو تمامی کنسرت های موسیقی تا اطلاع ثانوی در خراسان رضوی، افزود: تا کنون همه کنسرت های سالارعقیلی بدون حاشیه بوده است اما اجازه ندادند کنسرت وی برگزار شود. پیش از این نیز کنسرت علیرضا قربانی و شهرام ناظری درخراسان رضوی لغو شده بود.
 
وی افزود: 'می گویند مشهد شهر مقدسی است و شرایط خاص خود را دارد. بسیار خب، کنسرت ها آنجا برگزار نشود اما چرا برای برگزاری کنسرت ها در شهرهای دیگر استان خراسان رضوی دخالت می کنند؟'
 
منبع: ایرنا
 
پایان نقل قول
*    *    *
 
گفتنی است جمعه شب گذشته 15 مرداد 95 قرار بود، سالار عقیلی در شهر سبزوار کنسرتی برگزار کند که تا یک روز مانده به اجرا تقریبا تمام بلیط های سالن برگزاری مراسم به فروش رفته بود و هزینه های زیادی برای تبلیغ و تدارکات این برنامه صورت گرفته بود.
 
برنامه گذاران کنسرت سالار عقیلی از چند هفته قبل تمام مجوزهای لازم را از دستگاه های مربوطه کسب کرده بودند، اما نمی دانستند که در دقیقه نود، با حکم دادستانی که اصولا جزء نهادهایی نیست، که باید برای برگزاری کنسرت ها مجوز بدهند، برنامه آن ها لغو خواهد شد و هیچ اقدامی هم جهت جبران خسارات وارده صورت نمی گیرد!
 
پیش از این هم کنسرت های علیرضا قربانی ، شهرام ناظری و... در برخی دیگر از شهرهای خراسان رضوی از جمله نیشابور لغو شده بود.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما