عضو سابق شورای شهر سبزوار مدال طلای مسابقات نانچاکوی کشوری را کسب کرد

یک عضو پیشین شورای اسلامی شهر سبزوار که از اعضای هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری است، موفق شد در مسابقات کشوری نانچاکوی کشوری که در مرداد 95 در تهران برگزار شد، مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه دکتر سید علی اصغر علوی عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه حکیم سبزواری که درسومین دوره شورای اسلامی شهر سبزوار نیز عضویت داشت، این بار برخلاف تصاویری که پیش از این معمولا از وی با لباس رسمی و در محافل و مجالس اداری و یا دانشگاهی مشاهده می شد، با لباس سفید مخصوص ورزش نانچاکو و کمربند مشکی این رشته و در یک سالن ورزشی و البته با مدال طلایی بر گردن دیده می شود.
 
ما حصل این حضور و تلاش دکتر علوی و دیگر اعضای تیم ، کسب مقام اول تیمی این دوره از رقابت های نانچاکوی کشوری برای سبزوار شد.
 
وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری خبر این موفقیت را به شرح زیر منتشر کرده است:
 
درو کردن مدال های مسابقات کشوری نانچاکو توسط دانشگاه حکیم سبزواری : کسب یک مدال طلا توسط عضو هیات علمی و یک مدال نقره و دو برنز توسط دانشجویان دانشگاه  
 
عضو هیات علمی و دانشجویان ورزشکار دانشگاه حکیم سبزورای با کسب چهار مدال در مسابقات کشوری ناچاکو افتخاری دیگر برای ورزش دانشگاه رقم زدند.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سید علی اصغر علوی عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه حکیم سبزواری در این رقابت ها و در قسمت مبارزه با غلبه بر تمامی رقیبان خود عنوان نخست و مدال طلای مسابقات را کسب کرد.
 
همچنین محمد طالبی دانشجوی کارشناسی رشته تربیت بدنی دانشگاه نیز در این رقابت ها و در قسمت مبارزه موفق به کسب  مقام دوم و مدال نقره شد.
 
در قسمت بانوان نیز خانم ها عاطفه رجایی مقدم در بخش مبارزه و کلثوم سدیدی در بخش حرکات نمایشی موفق به کسب مدال برنز رقابت ها شدند.
 
گفتنی است با کسب این چهار مدال، تیم نانچاکو سبزوار در این دوره رقابت ها که به میزبانی تهران  برگزار شد،  با کسب ۱۶ مقام اول،۱۱ مقام دوم و ۱۰ مقام سوم در مجموع تیمی مقام اول را بدست آورد و قهرمان شد.
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

ورزشی

آففففرین دورود به دلاوران
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما