همزمان با چهلم استاد حمید سبزواری؛

نرم‌افزار جامع چند رسانه‌ای «حمید» در سبزوار تولید شد

همزمان با چهلمین روز درگذشت استاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب اسلامی، نرم افزار جامع چندرسانه ای «حمید» در سبزوار تولید شد.
 
 به گزارش سلام سربدار، نرم افزار جامع چندرسانه ای «حمید» اولین مجموعه نرم افزاری درباره استاد حمید سبزواری است که به زندگی و آثار پدر شعر انقلاب می پردازد. 
 
این نرم افزار به سفارش شورای اسلامی شهر و شهرداری سبزوار توسط مجموعه فرهنگی «فانوس» به مناسبت چهلمین روز درگذشت استاد حمید سبزواری تولید شده است. 
 
نرم افزار «حمید» که جامع ترین نرم افزار چند رسانه ای درباره استاد سبزواری است شامل بخش های «زندگی نامه»، «خاطرات»، «نواهای آشنا»، «اشعار»، «کتاب ها»، «در محضر رهبری»، «نگارخانه»، «گالری عکس»، «فیلم ها»، «صدای استاد»، «در محضر استاد»، «شعر شناسی»، «در رثای حمید» و «در آئینه دیگران» می باشد. 
 
در شناسنامه این نرم افزار چند رسانه ای آمده است: « نخسیتن روز هایی که حمید سبزواری از میان ما رفته بود در کمال تعجب برنامه های تلوزیون برای پدر شعر انقلاب و راوی نواهای ماندگار مردم ایران خلاصه می شد به تنها مستندی که از او باقی بود! و کتاب هایی که سال ها از چاپ شان می گذشت.
این بود که در فاصلهء اندکی که تا اربعین پدر شعر انقلاب باقی بود بر آن شدیم تا در حد توان مجموعه ای را جمع کنیم که قدری گویا و نمودار نادیده های حمید سبزواری باشد. مجموعه ای با محتوای چند رسانه ای از اشعار و سرود ها و خاطرات حمید سبزواری گرفته تا فیلم شعر خوانی و فایل سرود های به یادماندنی و خاطره انگیز استاد سبزواری و فیلم ها و عکس و دست نوشته های او.»
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما