در بودجه سال 95:

اختصاص 57 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استادیوم 15 هزارنفری سبزوار

حسین مقصودی نماینده سبزوار در مجلس دهم شورای اسلامی در جدیدترین مصاحبه ای که با خبرگزاری فارس انجام داده است، علاوه بر اینکه از وقفه 11 ساله در تکمیل استادیوم 15 هزارنفری سبزوار گلایه کرده است و به اختصاص اعتبار 57 میلیارد ریالی برای این پروژه در سال 95 اشاره کرده است، همچنین درباره ادعاهای چند هفته قبل خود درباره تعطیل شدن کارخانه فولاد سبزوار نیز توضیحاتی داده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، حدود سه هفته قبل حسین مقصودی در یک مصاحبه با خبرگزاری تسنیم برای اولین بار از تعطیل شدن مراحل ساخت کارخانه فولاد سبزوار خبر داد که این خبر بلافاصله و در همان روز از سوی دیگر نماینده سبزوار، رمضانعلی سبحانی فر رد شد و او گفت : کارگران فقط به دلیل سختی شرایط کار در ماه رمضان به مرخصی رفته اند.
 
بعضی دیگر از مقامات مسئول غرب خراسان رضوی از جمله فرماندار شهرستان جوین هم در روزهای بعد تعطیلی کارخانه فولاد را تکذیب کردند.
 
حالا حسین مقصودی در مصاحبه جدید خود، گفته است باید با مردم با شفافیت صحبت کنیم و سپس اظهار داشته است،  با اعلام تعطیلی برخی از پروژه‌های سبزوار به دنبال تلنگری جدی به دولت و مسؤولان بودیم تا مشکلات روند اجرایی پروژه‌ها در این شهرستان مرتفع شود.
 
بنابراین به نظر می رسد، با مطرح کردن «قصد تلنگر زدن به دولت»، اظهارات جدید نماینده سبزوار نسبت به تعطیلی کارخانه فولاد کمی انعطاف پذیرتر از قبل شده ، هرچند که او هنوز هم وضعیت نا خوشایند این پروژه را صد در صد رد نمی کند و می گوید با هماهنگی مسئولان استانی راهکارهایی برای آغاز مجدد فعالیت های این پروژه بررسی شده است.
 
متن کامل مصاحبه مقصودی با خبرگزاری فارس در ادامه منتشر می شود:
 
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس خبر داد:
عزم جدی دولت و قوه قضائیه در برخورد با حقوق‌های نجومی برخی مدیران
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس از عزم جدی دولت و قوه قضائیه در برخورد با حقوق‌های نجومی برخی مدیران خبر داد.
 
حسین مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سبزوار با بیان اینکه پروژه استادیوم 15 هزارنفری شهرستان سبزوار از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام است، اظهار کرد: این پروژه از حدود 11 سال پیش به دلیل کمبود اعتبارات هنوز تکمیل‌نشده و امیدواریم با اختصاص اعتبارات این استادیوم تکمیل شود.
 
وی، تکمیل استادیوم 15 هزارنفری را از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان سبزوار دانست و افزود: طی برگزاری جلساتی با معاونین وزارت ورزش بالغ‌ بر 57 میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال 95 به این پروژه اختصاص‌یافته ونیز خوشبختانه با گفت‌وگو با مدیر سازمان برنامه‌ریزی خراسان رضوی به‌صورت دقیق همین میزان اعتبار به این استادیوم اختصاص‌یافته بود.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به تعطیلی برخی از پروژه‌های شهرستان سبزوار، خاطرنشان کرد: در ابتدا سعی شده که در بسیاری از مسائل با مردم شهرستان سبزوار با شفافیت صحبت کنیم و با اعلام تعطیلی برخی از پروژه‌های سبزوار به دنبال تلنگری جدی به دولت و مسؤولان بودیم تا مشکلات روند اجرایی پروژه‌ها در این شهرستان مرتفع شود.
 
مقصودی با بیان اینکه 80 درصد پروژه فولاد سبزوار توسط بانک پارسیان خریداری‌شده است، بیان کرد: با هماهنگی مسؤولان استانی به دنبال این هستیم تا اعتباراتی از سوی بخش خصوصی به این پروژه اختصاص یابد و این پروژه مهم دوباره فعالیت خود را شروع کند.
 
وی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی از مدیران سازمان‌ها و مراکز، تصریح کرد: وقتی در طی یک هفته مدیران بسیاری در سطح عالی کناره‌گیری می‌کنند این موضوع به‌عنوان عزم جدی دولت و قوه قضائیه در برخورد حقوق‌های نجمی تلقی می‌شود و با جدیت دستگاه‌های اجرایی کشور این معضل به‌زودی مرتفع خواهد شد، بنابراین مجلس شورای اسلامی نیز در کنار دیگر نهادهای نظارتی کشور خواهان برخورد جدی با حقوق‌های نجومی برخی از مدیران است.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه تلنگر برخورد با حقوق‌های نجومی مدیران از سوی مجلس کلید خورده است، یادآور شد: عدم نظارت نهادهای اجرایی کشور باعث وقوع این موضوع شده قطعاً حقوق‌های نجومی در دولت‌های گذشته تاکنون به‌صورت تدریجی بوده است.
نظرت را بنویس
comments

رها

الان تنها مشکل سبزوار استادیوم بود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما