رئيس شوراي شهرستان: اولويت سرپرست و شهردار منتخب سبزوار سازندگي امور شهري باشد

رئيس شوراي شهرستان: اولويت سرپرست و شهردار منتخب سازندگي امور شهري باشد
 
رئيس شوراي اسلامي شهرستان سبزوار گفت: اولويت مهم و اصلي سرپرست و شهردار منتخب سبزوار سازندگي امور شهري باشد.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، جلال تعصبي در جلسه معارفه سرپرست شهرداري كه در محل سالن جلسات شهرداري برگزار شد، افزود: اين براي نخستين بار است كه شهردار از بين مجموعه كاركنان شهرداري انتخاب مي شود و از اين روست كه انتظار بيشتري براي توسعه و عمران شهري مي رود.
 
وي با اظهار اينكه سرپرست و شهردار منتخب شهرداري بايد با همدلي و همراهي همه كاركنان شهر را به سوي توسعه و جلب رضايت حداكثري شهروندان سوق دهند، تاكيد كرد: روح گفتمان، توسعه و سازندگي بايد بدور از هرگونه حاشيه با بكارگيري و بهره گيري از نيروهاي كارآمد انساني صورت بگيرد.
 
او با بيان اينكه موافقت با استعفاي شهردار سابق، انتصاب سرپرست شهرداري و انتخاب شهردار منتخب با اكثريت اراي اعضاي شوراي شهر انجام گرفت، گفت: اميد است اين اتفاق آرا كه نشان از وحدت و همدلي و همراهي همه اعضاي شورا با مجموعه شهرداري بود پيامدهاي خوبي براي توسعه شهري سبزوار داشته باشد.
 
در ادامه آقايان استيري و كوشكي سرپرست و شهردار منتخب نيز بر اتحاد و همدلي با مجموعه شهرداري ، شهروندان و كاركنان خدوم شهري تاكيد و نويد روزهاي روشني را براي سبزوار دادند.
 
 
 
نظرت را بنویس
comments

ناشناس

آره آقای تعصبی اولویت ظاهر سازی باشد بچه ها رو بفرستید روی در و دیوار مردم نقاشی کنند و چهارتا هم لامپ به خیابانها بزنید آخه یک سال دیگه باز باید بیایین تا برای چهار سال دیگه ظاهر سازی کرده باشین
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما