با اتفاق آراء شورای شهر

سید علی کوشکی شهردار سبزوار شد

سه روز پس از اعلام استعفای محمدعلی طالبی از سمت شهرداری سبزوار وپذیرفته شدن این استعفا توسط شورای شهر، امروز سید علی کوشکی به اتفاق آرای اعضای شورای چهارم، به عنوان شهردار جدید سبزوار انتخاب شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، یک منبع آگاه در ساختمان شورای شهر در این رابطه به خبرنگار ما گفت: شورای شهر سبزوار که پس از برکناری حسین مقصودی ، برای انتخاب شهردار بعدی 6 ماه معطل کرده بود، این بار در مدت بسیار کوتاهی توانست یکی ازگزینه هایی را که همان زمان هم کاندیدای اصلی شهرداری بود، انتخاب کند.

به گفته این منبع آگاه هرچند آقایان مهدی مقصودی وعلی ارغیانی در ابتدا از مخالفان انتخاب سید علی کوشکی بوده اند اما سرانجام، به این انتخاب تن داده و کوشکی توانست با رأی تمام اعضای شورای چهارم بر صندلی ریاست شهرداری سبزوار تکیه بزند.

به گفته همین منبع آگاه، شهردار جدید سبزوار دقایقی پس از پایان جلسه انتخاب در ساختمان شورا، وضو گرفت و به همراه اعضای شورا و دیگر همراهان به سمت ساختمان شهرداری به راه افتاد.

فارغ از اینکه آیا سید علی کوشکی بهترین گزینه برای تصدی شهرداری سبزوار بوده است یا نه؟ اینکه شورای شهر برخلاف دفعه قبلی سرعت عمل خوبی به خرج داد واجازه نداد امور شهرداری سبزوار که همین حالا نیز با مشکلات زیادی مواجه است، بیش از این معطل بماند، اتفاق بسیار خوبی است و باید منتظر ماند و دید شهردار جوان و جدید که بسیار مورد حمایت سید قاسم حسین زاده از چهره های قدیمی و با نفوذ شورای شهر است، در عمل چگونه می تواند بر امور بزرگترین ارگان اداری شهر سبزوار مدیریت کند و در زمان ریاست خود امور شهری را به چه سمتی خواهد بود؟

نظرت را بنویس
comments

ناشناس

منظورم جنبه منفی کاره چون در زمان شهردار قبل نتونستن کاری بکنند حالا باید تو این یکسال تلافی کنن

م.د

واقعا انتخاب خوبی بود . سبزوار مرد عمل میخواست امیدوارم ما سبزواریها دست به دست هم بدیم و انرژی مون رو برای آبادانی شهر عزیزمان استفاده کنیم نه پشت سر هرکی که بیاد غیبت کنیم خداحافظتان باشد

شهروندبدبخت سبزواری

اوه اوه درگیری حسین مقصودی باسیدعلی کوشکی شروع میشه ای خدا کی مسولین سبزوارهمدل میشن .فقط مامردم داغون میشیم

چرا شورا یواشکی شهردار انتخاب کرده؟ از چی می تریه؟ ایا نردم نبتید بدانند شهردار کیه و چیه؟ اگر از شهردار پرسیدن برنامه اش چیه چرا جلسه علنی برگزار کردن؟ جلسه غیر علنی کاملا غیرقانونیه. ظاهرا ما مردم فقط برای رای دادن خوبیم که به انها رای بدهیم و گر نا بعد انتخابات دیگر بدرد نمی خوریم.

سلام اتفاق خوبی افتاده ،چون جناب کوشکی هم آدم سالم ،آشنابه امورات شهری ،مردمی،اداری و.. ولی فکرمیکنم اولین کارش برداشتن دلبری حراست شهرداری وبعضی دلبری های دیگرباشه عالی میشه

کارمند بیست سال سابقه شهرداری

ضمن تشکر از زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر طالبی شهردار اسبق سبزوار ،بدینوسیله انتخاب جناب آقای سید علی کوشکی کارشناس ارشد شهرداری که هم اکنون معاون شهردارو در کارنامه خود شهردار منطقه دو و سرپرست شهرداری دارد نشان از درایت وتعهد و تخصص این مدیر بزرگ شهریست امید می رود مدیریت شهری در زمان وی که از بطن شهرداری است شایسته و و بهتر به پیش برود هم سیزده عضو شورا و کارکنان شریف شهرداری و مردم و نمایندگان بایستی این مدیر ارذزشمند را کمک کنند

کارمند22ساله

قاسم دارینی خسته نباشی برادر امیدوارم جناب کوشکی از شما دوری کنه که به سرانجام دکتر طالبی دچار نشه

حسن واقعا که؛ چرا شوراي شهر با مخفيانه و در جلسه اي غير علني و غير قانوني شهردار را انتخاب کرده است؟ چرا لااقل اجازه نداد که آقاي کوشکي برنامه هايش را ارائه کند و از خودش دفاع کند؟ واقعا شوراي شهر از مردم خجالت نمي کشد؟ بيچاره شهر سبزوار.

سلام حسن آقا شورا دیروزهم درهمین راستا جلسه ای سه ساعته وامروزپنج ساعته داشته واز قبل جناب کوشکی برنامه هایش رابه شورا داده ودرضمن یکی ازکارهای مهم شورا انتخاب شهردار است. قرارنیست بیان ازشما ومن اجازه بگیرند.جلسه کاملا غیرالنی بوده است .

رحمانی

تبریک میگم بهترین انتخاب اقای کوشکی از مدیران جوان و لایق سبزوار هستند. بسیار با سیاست و با تدبیرند.

ناشناس

آقای ق ح وهمکارانتان حالا آستینها را بالا بزنید

با اینکه اسمت وناشناس نوشتی...چرا ق..ح.. خوب راحت بگو قاسم حسین زاده ؛ عزیزم.معلومه خیلی ترسو هستی .چهارنفرنیرو مثل شما باشند ،هم آستین ها پایین باشه بهتره.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما