آغاز آزادسازی 9 هکتار از اراضی و منازل اطراف امامزاده شعیب سبزوار برای اتصال به کمربندی

برزويي: اتصال امام زاده شعیب به کمربند سبزوار ۲۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نياز دارد
 
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار گفت: طرح اتصال امام زاده شعیب به کمربند سبزوار نیاز به ۲۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداري سبزوار، مهدی برزویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح در مساحت ۴۰ هکتار پیش بینی شده که برای اجرای آن نیاز به سرمایه گذاری داریم.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر آزادسازی ۹ هکتار از اراضی و منازل  اطراف امام زاده شعیب آغاز شده است گفت: ۶ هکتار از این میزان شامل احداث خیابان و معبر عبوری برای دسترسی آسان زائران به امامزاده(ع) و ورود به شهر است.
 
برزویی ادامه داد: در طول سال بالغ بر ۲۰ میلیون زائر از این کمربندی سبزوار عبور می‌کنند که اجرای این طرح ظرفیت خوبی را برای بهره برداری از این ظرفیت فراهم می‌کند.
 
مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری سبزوار با اشاره به اینکه این طرح جمعیتی بالغ بر ۴هزار و ۵۸۳ نفر شامل ۱۲۳۶ خانوار  در سطح این منطقه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد عنوان کرد: فاصله حرم مطهر امام زاده شعیب(ع) تا کمربندی سبزوار در حدود ۹۰۰ متر است که با توجه به بافت نامناسب پیرامون اطراف امامزاده با اجرای طرح امکان نوسازی و بهسازی این محدوده نیز فراهم و زمینه دسترسی زائران به اماکن و بافت تاریخی، مراکز تجاری و گردشگری شهر سبزوار آسان‌تر می‌شود.
 
برزویی ادامه داد: فرآیند تملک و آزادسازی مسیر طرح در ۲ بخش مالکان شخصی و اراضی دولتی از مهم‌ترین مشکلات اجرای طرح اتصال حرم امامزاده شعیب(ع) به کمربندی شهر است که فرایندی بسیار زمان بر خواهد بود.
 
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری سبزوار گفت: بخشی از مبلغ اجرای طرح از طریق فروش اوراق مشارکت و مابقی از طریق جذب سرمایه گذار انجام می‌شود.
 
وی گفت: احداث مجتمع‌های تجاری، پارکینگ، توسعه مراکز رفاهی، گردشگری و احیای اماکن تاریخی پیرامون حرم مطهر بخشی از اهداف اجرای طرح در این منطقه است.

منبع: وبسایت شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments

شهروند

سلام .من با یکی از اعضای شورا صحبت کردم وگفت توی این سه سال نصف این پول رو هم جناب شهردار یعنی دکترطالبی جذب نکرده حالا برزویی دروغ بیش نگفته (عین جمله یکی ازاعضای شورا که 12 سال است مردم بهش رای دادن) فکرکنم راست بگه چون شهرداری حقوق کارگرای بدبخت تو نداده این رفتگران زحمت کش سه ماه حقوق نگرفتند .حالا این مبلغ؟؟؟ فکرمیکنم برزویی بولوف زده
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما