مشاور رئیس شورای شهر سبزوار

درک حقیقی از مفاهیم ایثار و شهادت می تواند جامعه انسانی را به تعالی برساند

مشاور رئیس شورای شهر سبزوار گفت:  درک حقیقی از مفاهیم ایثار وشهادت ارزش هایی است که می تواند جامعه انسانی را به تکامل و تعالی برساند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ابوالفضل عصارزاده در حاشیه تشییع پیکر، مهدی بیدی سومین شهید مدافع حرم سبزواری افزود: فرهنگ و آرمان شهدا به دلیل عظمت مرتبه ای که بدان دست یافته اند عالی ترین پیامها را از جنس فرهنگ و روش انبیاء الهی در بردارد.
 
وی با اشاره به اینکه مسیر و هدف این شهدا کاملا مشخص است افزود: یادمان باشد که شهدای مدافع حرم  برای حفظ ارزش‌های دین اسلامی  از جان خود گذشتند، پس ما نیز وظیفه داریم تا قدردان زحمات آنها باشیم.
 
عصارزاده شهیدان را مایه غرور و سربلندی ایران دانست و در راستای ادامه راه شهیدان برای حفظ آرمان‌های آنان به لزوم داشتن تفکر  و  نگاه فرهنگی در کلیه امور تاکید کرد.
 
وی با اشاره به اینکه  درحال حاظر فضای مناسبی برای پیگیری از طریق شورای شهر و نمایندگان شهرستان سبزوار برای طرح جامع ایثارگری به وجود آمده است خواستار آن شد تا شهروندان به خصوص خانواده های معظم شهدا در امر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت همفکر وهم سو شوند.
 
      مشاور رئیس شورای شهرسبزوار گفت: پس از سال ها که از زمان جنگ تحمیلی می گذرد، امروز شهدای مدافع حرم فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور زنده کرده اند و ما نیز وظیفه داریم، در راستای حفظ و انتقال ارزش  های آن ها به خوبی بکوشیم.
 
ابوالفضل عصارزاده همچنین اظهار داشت: شهدای مدافع حرم پاسداران حرم اهل بیت (ع) در برابر تکفیری ها هستند و شهادت هر یک از این عزیزان، نشان دهنده حقانیت شیعه در برابر گروه های تکفیری و تروریستی است.
 
وی افزود: امروز همه سبزواری ها و از جمله اعضای شورای شهر، شهیدان دامرودی،شمس آبادی وبیدی راسند افتخار شهرستان دانسته  واین عزیزان که جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و همچنین برای پایداری دین اسلام فدا کرده اند را مایه غرور شهروندان شهید پرور خطه ی سربداران دانست.
 
پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم، شهید مهدی بیدی صبح امروز بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی سبزواراز جلومسجد جامع  تشییع شد و بعد از ظهر همین روز در محل قبرستان قدیمی روستای بید به خاک سپرده شد.
 
مطالب بیشتر از ابوالفضل عصارزاده را هم اکنون در آدرس زیر مطالعه کنید:

 

نظرت را بنویس
comments

محمد حسنی

با سلام خدمت مدیر محترم در صورت تمایل جهت تعامل و تبادل لینک با شماره 09122436207 تماس حاصل فرمایید ویا به آدرس ایمیل ذکر شده ایمیل بفرستید. با تشکر

فرزندشهید

افتخارفرزندان شهیدی ابوالفضل

يک سبزواري اقاي مشاور شما به جاي اين حرف هاي کلي و قشنگ بايد چند کار مهم و عملي را دنبال کنيد: 1- راه اندازي کتابخانه تخصصي جنگ 2- تکميل فرهنگسراي آزادگان که پارسال کلنگش با حضور اعضاي شوراي شهر و ديگر مسئولان در پارک آزادگان به زمين زده شد. اين فرهنگسرا با حضور حجت الاسلام ابوترابي به زمين زده شد و قرار بود ايشان اعتبارش را بدهد. آيا کسي پيگيري کرده است. يک ماه ديگر سالروز ورود آزادگان است. 3- تکميل مجتمع فرهنگي کنار گلزار شهدا که سال گذشته مسئولان بنياد شهيد ساختش را آغاز کردند. آيا خبر داريد اين مجتمع به کجا رسيده و چه وضعي دارد؟ 4- تحقيق و پژوهش و انتشار کتاب درباره شهدا و نقش رزمندگان سبزوار در دفاع مقدس. باور کنيد در اين زمينه خيلي عقب هستيم. خيلي شهرها تا حالا چند کتاب خوب درباره نقش رزمندگان و گردان هاي شان در جنگ منتشر کردند. آيا از اين عقب ماندگي ها خبر داريد. 5- ساخت فيلم و انيميشن و ديگر کارهاي هنري و فرهنگي ماندگار درباره شهدا و رزمندگان. جناب مشاور همه اين ها قول ها و وعده هاي اعضاي شوراي شهر و ديگر مسئولان بوده است. اين با حضور همين اعضا و مسئولان کلنگ زني شده است. آقاي مشاور شما بايد با رايزني و همکاري با ديگر نهادها مثل بنياد شهيد، سپاه و بسيج اين کارهاي بزرگ را بکنيد. اگر مي خواهيد فرهنگ ايثار و شهاد در جامعه ماندگار شود بايد اين کارها را بکنيد اينها کارهاي واقعي و ماندگار است. آقاي عصار زاده حرفهاي کلي و قشنگ زدن کاري ندارد و همه هم دارند همين حرف ها را مي زنند. يعني منبر رفتن خيلي راحت و ساده است و همه ما در اين زمينه تخصص داريم اما کسي نيست کار عملي کند. چون کار عملي سخت است و خون دل خوردن مي خواهد.

فرزندشهید

خیلی بدبختی که با اسم مستعاریک سبزواری وارد سایت ها میشی وهروقت این فرزند عزیزشهید خبری ازش میزارن دقیا همین حرفات وکپی میکنی ومیزاری. معلومه داری ازحسادتش میمیری.

محمدرضا شم آبادی فرزندشهید

خیلی بیشتر از کپنت صحبت کردی شما اگه دلسوز وجرات داشتی اسمت ومینوشتی بعدشم ظاهرا توی خوابی یاخودت رو زدی به خواب ایشون مشاور شورا هستند نه عضو شورا وبعدشم این دوست ما وفرزند شهید عزیزما خودشون بیشتر از ده پانزده ساله توی این شهر داره کار دفاع مقدسی انجام میده .تاتر کار کرده .فیلم کار کرده .داستان نوشته و.. همشم راجع به دفاع مقدس بوده . شمابرو دق ودلی تو سر مسولین دربیار نه این بنده خدا

به یاد تمام شهدا وشهدای مدافع حرم صلوات .

رضا جوادی

سلام برشهیدان 'دروود برفرزند برومند شهید عصارزاده
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما