در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران:

راهیابی رضا بیات کشتی گیر سبزواری به مسابقات جام جهانی آمریکا

حضور تنها کشتی گیر سبزواری درمسابقات جام جهانی کشتی
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سبزوار از حضور رضا بیات کشتی گیر وزن سبزواری تیم ملی در مسابقات جام جهانی در کشور آمریکا خبر داد.
 
مجید نصراله زاده در گفتگو با خبرنگار برنا از مشهد گفت: در رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد که با حضور 8 تیم برتر جهان ر وزهای 23و24 خرداد ماه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌گردد که رضا بیات تنها کشتی گیر سبزواری در معیت تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در وزن 84 کیلو گرم در این مسابقات به مصاف حریفان می رود.
 
وی از قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان گرامیداشت شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: جلسه قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سبزوار با حضور تیم های شرکت کننده در محل هیئت فوتبال شهرستان با حضور ریاست هیأت فوتبال و اعضای هیات برگزار شد.
 
نصراله زاده با بیان اینکه در این جلسه 32 تیم حاضر در این دوره از مسابقات تیمی حریفان خود را شناختند گفت: در شب اول این رقابت‌ها امروز 95/3/18 از ساعت 21:30 تیم های نوجوانان ثامن الحجج (ع) و مهر افچنگ باهم دیدار می کنند و در بازی دوما ساعت 22:30 تیم های قنادی نمونه به مصاف شرکت تعاونی بیهق ششتمد می رود و در آخرین بازی شب اول از ساعت 23:30 این رقابتها تیم های کوشش رادیاتور(الف ) مقابل قنادی گل یاس قرار می گیرد.
 
لازم بذکر مسابقات فوتسال جام رمضان در محل سالن ورزشی شهید مشکانی برگزار می گردد.
 

عکس استفاده شده در این صفحه، از مجله اینترنتی سبزواریان گرفته شده است.

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما