هفته آینده محقق می شود:

آغاز عملیات احداث بزرگترین طرح ترافیکی غرب خراسان رضوی درسبزوار

قدس آنلاین: کلنگ بزرگترین طرح ترافیکی غرب استان خراسان رضوی هفته آینده در شهرستان سبزوار به زمین زده خواهد شد . 
 
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار معاون فنی شهرداری سبزوار در نشست شورای ترافیک این شهرستان گفت : این طرح با نام تقاطع غیرهمسطح میدان سربداران در محدوده ورودی غربی این شهر با 120 میلیارد ریال اعتبار هفته آینده عملیاتی می شود .
 
جعفر صائمی با اشاره به اینکه تقاطع مزبور محل تلاقی جاده های تهران- مشهد، اسفراین- کاشمر و تهران - قوچان است،ادامه داد : این طرح قرار است به صورت زیرگذر، به طول 600 متر و با عرض 24 متر در مدت 14 ماه با محوریت شهرداری سبزوار اجرا یی و به بهره برداری برسد .
 
وی با بیان اینکه هم  اکنون این طرح در شورای همتا (هماهنگی ترافیک استان) مصوب شده و بالغ بر 10 میلیارد ریال نیز از محل ماده 180 و اعتبارات تملک استان به این طرح اختصاص یافته است اظهار داشت : اجرای این طرح به عنوان مهمترین اولویت شهرداری سبزوار در سال جاری در دستور کار قرار دارد.
 
صائمی یادآور شد : مسیر میدان سربداران شهرستان سبزوار مهمترین گذرگاه زائران آقا علی بن موسی الرضا (ع) در غرب خراسان رضوی می باشد و به عنوان اصلی ترین ورودی شرق استان مورد تاکید مدیران استانی است.
 
معاون عمرانی فرماندای سبزوار نیز در این جلسه با اشاره به موقعیت میدان سربداران این شهر گفت: سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و زائر رضوی از این میدان گذر می کنند.
 
حسین شاد افزود: متاسفانه وضعیت فعلی این میدان مناسب نیست و با اجرای این طرح زمینه خوبی برای اجرای طرح های عمرانی، بهداشتی و خدماتی برای ارائه خدمات به مسافران در این منطقه فراهم می شود.
 
جانشین شورای ترافیک سبزواردر عین حال افزود : دستگاه های خدمات رسان باید در اجرای این طرح به عنوان یکی از مهمترین طرح های زیرساختی و اولویت دار این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند. 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما