برنامه های بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سبزوار اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سبزوار و مسئول ستاد مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) از برپایی مجموعه برنامه های معنوی و با شکوهی به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد درگذشت رهبر کبیر انقلاب در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه علیرضا رادمان در این زمینه گفت: اولین برنامه روز پنجشنبه 13 خرداد ساعت 10 صبح در محل مسجد جامع این شهر برپا می شود و بعد از ظهر پنجشنبه نیز ساعت 18 در گلزار شهدای شهرستان (در محل مصلی) مراسمی تحت عنوان یادبود امامِ شهدا برگزار می شود و شامگاه پنجشنبه نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم مطهر امام زاده شعیب(ع) مراسمی معنوی برای عموم مردم برپا می شود که در پایان این مراسم از عزاداران به صرف شام پذیرایی خواهد شد.
 
وی همچنین از اعزام 1000نفر از شهروندان سبزواری در روز پنجشنبه با چند دستگاه اتوبوس به تهران جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد.
 
رادمان سپس به برگزاری مراسمی دیگر در روز جمعه 14 خرداد در مسجد بقیه الله الاعظم خیابان پیشنمازی نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه ها برخی اقلاب فرهنگی نظیر پوستر، بروشور و ... بین حضار توزیع خواهد شد.
 
این مسئول افزود: برنامه های فوق با همکاری ، دفتر امام جمعه معزز، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، مرکز قرآنی امام زاده شعیب، شورای هیئت های مذهبی شهرستان، ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) و نیروی مقاومت بسیج شهرستان برپا می شود.
 
وی در ادامه گفت: مهمترین هدفی که در این برنامه ها دنبال می شود این است که نگاهی دوباره به اهداف والای حضرت امام (ره) از برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم و بار دیگر با آرمان های بلند ایشان تجدید پیمان کنیم.
 
مسئول ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همچنین اظهار داشت: طوری برنامه ریزی کرده ایم که مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب در سبزوار، به دور از هر گونه حاشیه های سیاسی باشد و فقط برنامه ها پیرامون بزرگداشت جایگاه امام و بررسی و آشنایی با اندیشه های ایشان باشد.
 
 

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما