زنجیره انسانی سبزواری ها در اطراف کوی گلستان پایان بخش همایش و جشنواره کیچَه

مجموعه برنامه های همایش علمی و جشنواره هنری کیچَه ، فردا در حالی پس از حدود یک ماه برگزاری به پایان می رسد، که تشکیل یک زنجیره نمادین انسانی در اطراف کوی گلستان به عنوان آخرین بخش این همایش و جشنواره یک ماهه است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، از ابتدای مطرح شدن ایده برگزاری همایش کیچه تا پایان آن نقدها و حرف و حدیث های زیادی درباره اش مطرح شده است، اما در نهایت نمی توان انکار کرد که این برنامه صرف نظر از اینکه چه مقدار صحیح اجرا شده باشد و چه نتایجی در عمل به همراه آورده باشد، حقیقتاً اقدامی ابتکاری و مثبت بود، چرا که برای اولین بار یک عزم گسترده گروهی برای جلب توجه واقعی هم در میان مردم، هم مسئولان و هم هنرمندان به نیازمندی ها و همچنین توانمندی های یکی ازمحلات محروم مرکز شهر سبزوار را به وجود آورد تا شاید از این رهگذر کمکی کند به کاهش ارتفاع دیوار فاصله بین ساکان کوی گلستان با دیگر مردم سبزوار.

اما فردا با تشکیل زنجیره انسانی پیرامون کوی گلستان، فرصت مناسبی برای بهره برداری خبری از این موضوع در رسانه های ملی و حتی بین المللی فراهم می آید که این خود می تواند منشأ خیرات فراوانی باشد.

البته به شرط آنکه خبرنگاران و اصحاب رسانه سبزوار  برای پوشش خبری این رویداد بالقوه مهم، مهارت و همت کافی را به خرج دهند.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

 

 

نظرت را بنویس
comments

شک نکنيد اصل اين فعاليت ها با همه ضعف ها خيلي خوب است. چون کوي گلستان را از غربت خارج کرد. ان شا الله که پيگيري شود و منشا خير باشد. خيرش به اين است که اين کارها به بازسازي و ساماندهي کوي منجر شود. اگر اين کارها نتيجه عملي و اجرايي نداشته باشد فايده اي نخواهد داشت. ان شا الله در آينده شاهد اقدامات عملي مسئولان باشيم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما