هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت در دانشگاه حکیم سبزواری افتتاح شد

هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت در میان استقبال پرشور مسئولین، اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه  امروز شنبه 25 اردیبهشت ماه افتتاح شد.
 
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری در آیین افتتاحیه هفتمین  جشنواره دانشجویی حرکت در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: سیاست دانشگاه حمایت از انجمن‌های علمی و گسترش آن‌هاست.
 
دکتر جواد حدادنیا با اشاره به اینکه در این جشنواره تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌های مختلف دانشجویی دستاوردهای یکساله خود را به نمایش می‌گذارند، عنوان کرد: خوشحالیم که شاهد برگزاری جشنواره ای می باشیم که صفر تا صد برگزاری آن بر عهده خود دانشجویان است.
 
وی با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف بالفعل کردن استعداد و پتانسیل دانشجویان برپا شده است، افزود: جشنواره حرکت ترکیبی از توانمندی‌های فرهنگی و علمی دانشجویان را ارائه می‌دهد که علاوه بر نقش انگیزشی موجب جهش‌های علمی و فرهنگی و رقابت سالم میان دانشجویان می‌شود.
 
رئیس دانشگاه با  اشاره به برگزاری خوب این دوره از جشنواره تصریح کرد: خوشبختانه شاهد این هستیم که جشنواره دانشگاهی حرکت در مسیری رو به رشد قرار گرفته و هر دوره بهتر و متعالی تر برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: با شنیدن اسم حرکت و جشنواره حرکت اولین چیزی که به ذهن هرکس خطور می کند خلاقیت و بروز استعدادهای ناب دانشجویی در این عرصه است.
 
منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری
 
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:

 

نظرت را بنویس
comments

چرا خیلیم غرض ورزانه است صحبت شما عزیز گرامی ما که مشکلی نمیبینیم. با تشکر از عکاس محترم که انقدر عکاس های خوبی گرفتن واقعا زیباست

حسن دانشگاه حکيم با اين همه دک و پوز يک عکاس خوب ندارد که چهار تا عکس آبرومند بگيرد. همه عکس هايي که از مراسم هايش دانشگاه مي گيرند داغون و مايه آبروريزي است. هر کس اين عکس ها را ببيند اولا که بشدت روي اعصاب است و دوم اين که آبروي دانشگاه را مي برد. بابا يک آدم معمولي هم در خانه عکس هاي بهتري مي گيرد. اصلا دنياي ديجيتال است شما دوربين را روي اتوماتيکش بگذراي عکس هاي ماهي مي گيرد که نگو. واقعا دوستان اين قدر هم نمي دانند. همه عکس هاي دانشگاه همين طور داغون است.

سلام عکسها که خیلی خوبه مشکلی نداره و حال و هوای جشنواره دانشجویی رو نشون میده این پیاما یکم غرض ورزانه است دوست عزیز به امید اینکه روزی بتونیم نیمه پر لیوانم ببینیم همش دنبال معایب نباشیم

واقعا شما چه جور رسانه و خبرنگاراني هستيد که جشنواره کوي گلستان برگزار شد هيچ مطلب و گزارشي از آن مراسم نداديد حتي يک خبر ساده هم کار نکرديد. که ما که نبوديم بدانيم در اين مراسم و جشواره چه گذشته است. واقعا اين سايت ها ي شهرستان هر کدام شان کلي ادعا دارند اما دوزار نمي ارزند.

دقيقا درست مي گه اين دوست مان. هيچ کدام از سايت ها و خبرنگاران پر ادعا و پر سر و صداي شهرستان يک گزارش معمولي هم از اين مراسم ندادند تا کساني که حضور نداشتند بفهمند چه گذشته است. تازه چهار سال بعد اگر کسي خواست بداند چنين مراسمي برگزار شده است و چه اتفاقي افتاده است از کجا بايد بداند. متاسفانه هيچي از ان نداريم . واقعا با اين عملکرد رسانه هاي شهرستان بايد آفرين گفت. تازه مرتب تکرار مي کنيم که سبزوار در رسانه ها جلوتر از شهرهاي ديگر است و فلان و ادعاهاي دهن پر کن ديگر . واقعا مايه تاسف است.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما