پیام سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار سبزوار به مناسبت روز جهانی هلال احمر

 همزمان با روز جهانی صلیب سرخ وهلال احمر ، محمد علی جباری ثانی معاون مدیرعامل و سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سبزوار پیامی به شرح ذیل را منتشر کرده است:
 
نیک ورزی و اندیشه کمک به مردم ریشه در باورهای باستانی ما ایرانیان دارد. هر زمان که سخن از مفاهیمی چون ایثار، فداکاری، از جان گذشتگی و مهربانی به میان می‌آید بدون ترید نگاهمان به سمت افرادی است که جان برکف و بدون چشم داشتی در این راه قدم برمی دارند.هلال احمر به عنوان سازمانی عام المنفعه و مردمی جلوه کننده این باور و نماد مهروزی و کمک به همنوعان است. آری سخن از انسانهای پاک و وارسته‌ای است که با دست‌های پرتلاش؛ سینه‌های لبریز از امید؛ دل های سرشار از شور یاری همچون فرشتگان بی‌هیچ گونه منت و درخواستی سر بر فرمان خدا نهاده و از جان و دل به کمک نیازمندان و امدادطلبان می شتابند. انسان هایی که در سخت ترین شرایط دلشان برای کمک به نیازمندان روشن است و حضورشان در کنار افراد نیازمند امید و نشاط را در دل ها زنده می کند.
 
چه زیبا فرمود شیخ عجل سعدی بزرگ که:
 
 
بنی‌آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند
 
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
 
امروز اعضا داوطلب هلال احمر با تاسی از شهدای اسلام راه آنان را خدمت به مردم و کمک کردن به آنها دیده اند و بدون هیچ چشم داشتی برای رسیدن به مقصود تلاش می کنند. توفیق خدمت در جمعیت سرخ هلال احمر امری است که شاید نتوان آن را با کاری دیگری مقایسه کرد. امروز اگر بکوییم همه نیروهای هلال احمر خادمین حضرت رضا(ع) هستند به گزافه نیست چراکه دریافته اند بهترین خدمت را به زائران امام رضا(ع) در این مجموعه میسر است. امروز به جرات می توان گفت اعضاء داوطلب جمعیت هلال احمر در ابعاد مختلفش آیه شریفه مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَميعا سوره مائده را شده اند را معنا کرده اند و چه پاداشی بالاتر از اینکه بتوانی مصداق آیه ای از زیباترین آیات خدا باشی.
 
اینجانب به عنوان معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار فرارسیدن هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ را به تک هموطنان،همشهریان و خانواده بزرگ هلال احمر تبریک عرض می نمایم.
 
محمد علی جباری ثانی
 
معاون مدیر عامل و سرپرست جمعیت هلال احمر سبزوار
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما