با دستگیری زوج سارق، پرده از 37 فقره سرقت خودرو در سبزوار برداشته شد

تهران-ايرنا- پليس شهرستان سبزوار با دستگيري زوج سارق، پرده از 37 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو برداشت.
 
به گزارش ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ سيدمحمد هاشمي فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار گفت: در پي گزارش از چند فقره سرقت خودرو و محتويات داخل خودرو در سطح شهر سبزوار تيمي از ماموران دايره تجسس كلانتري 11 شريعتي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
 
وي افزود: ماموران انتظامي پس از بررسي سرقت ها با استفاده از سرنخ هاي بجامانده و شيوه هاي نوين پليسي يكي از سارقان را شناسايي و او را در حال فروش لوازم سرقتي دستگير كردند.
 
هاشمي تصريح كرد: متهم 30 ساله به نام محمد در بازجويي هاي پليس در مواجهه با ادله و مستندات كشف شده به هفت فقره سرقت خودرو و 30 فقره داخل خودرو با همدستي همسرش (زهره27 ساله) اعتراف كرد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار با اشاره به دستگيري همدست متهم افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهم، مقادير زيادي لوازم سرقتي شامل ضبط و پخش ،جك خودرو،جعبه آچار آلات، مموري و لپ تاپ كشف شد.
 
وي با بيان اينكه متهمان پس از بازجويي هاي تكميلي با تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شدند از شهروندان خواست خودروهاي خود را به سيستم ايمني مجهز و از نگهداري اشياء و اموال قيمتي و وجه نقد در خودروها، خودداري كنند؛ ضمن اينكه هر گونه تردد مشكوك در اطراف خودروها هم به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش شود.
 
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما