جستجوی فرد مفقود شده در کوه های جغتای به بعد از ذوب شدن برف موکول می شود

 
تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان های جغتای، جوین و سبزوار برای یافتن محمد گقتی، فردی که در کوههای جغتای مفقود شده است؛ تا پایان روز شنبه۱۴ فروردین به نتیجه نرسیده است و در صورت عدم نتیجه گیری در روز یکشنبه جستجو در کوه های جغتای به بعد از ذوب شدن برف موکول می شود.
 
رئیس جمعیت هلال احمر جغتای با اعلام این خبر گفت: متاسفانه تا این لحظه هیچ رد پا یا اثری از فرد مفقود شده در کوههای جغتای بدست نیامده است.
 
میرجهانگیری افزود: اکثر منطقه توسط نیروهای هلال احمر جست و جو شده است؛ و تلاش برای یافتن محمد گفتی در صورت عدم موفقیت طی روز یکشنبه۱۵ فروردین، به بعد از آب شدن برفها موکول می شود.
 
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جغتای در پایان خاطرنشان کرد: احتمال استفاده از یک فروند بالگرد هلال احمر خراسان در فرایند جست و جو بعد از آب شدن برفها دور از انتظار نیست.
 
*     *      *
 
لازم به ذکر است شهرستان جغتای در غرب خراسان رضوی دارای طبیعتی ییلاقی و کوهستانی است به طوری که یکی از بلندترین قله های خراسان رضوی در رشته کوه جنوبی این شهرستان قرار دارد.
 
رشته کوه جغتای به طول حدود 110 کیلومتر در جنوب این شهرستان و در مرز شمالی شهرستان داورزن امتداد دارد و بلندترین قله آن کوه «گر» با ارتفاع 2924 متری است که با قله شیرباد مشهد به عنوان بلندترین قله و معروف به بام خراسان با ارتفاع 3320 متر تنها کمتر از 400 متر تفاوت ارتفاع دارد.
 
به همین دلیل امدادگران هلال احمر جغتای بدون شک در مسیر مأموریتی سخت قرار گرفته اند که موفقیت در آن به عوامل زیادی از جمله لطف و کمک خداوند بستگی دارد.
 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما