خدا قوت گویی عضو شورای شهر سبزوار به نیروهای آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری

مسعود پسندیده عضو شورای شهر سبزوار همزمان با شب چهارشنبه سوری به دیدار نیروهای پرتلاش آتش نشانی سبزوار رفته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه مسئول کمیسیون گردشگری شورای شهر سبزوار با انتشار تصاویری در صفحات اینستاگرامی و تلگرامی خود، ضمن اینکه لباس آتش نشانان را بر تن کرده ، از زحمات آنان در این پرخطرترین شب سال قدردانی کرده است.

وی در اینستاگرامش ضمن انتشار عکسی از این دیدار، متنی کوتاه نیز به شرح زیر نوشته و از یک برخورد اشتباهی برخی از شهروندان خاطی با نیروهای آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری گلایه کرده است:

 
چهارشنبه سوری امسال
 
در کنار نیروهای زحمتکش و شجاع آتش نشانی
 
نکته عجیب برای من این بود که هرزمان ماموران آتش نشانی جهت انجام عملیات اطفاء حریق به محل اعزام می شدند، ماشینشان توسط حادثه آفرینان مورد هجمه سنگ و آجر قرار می گرفت!
 
درک اینگونه برخوردها با مأموران یک واحد کاملا خدمات رسان، واقعا تلخ و تاسف بار بود.
 
پ.ن:
 
واقعا قدردان آتش نشانان باشیم..
گاهی با یک شاخه گل
گاهی با یک خسته نباشید کوچک...
 
منبع: صفحه مسعود پسندیده در اینستاگرام
 

گفتنی است مسعود پسندیده تقریبا تنها مسئول سبزواری است که همواره از طریق روش هایی آسان و کم هزینه و پر کاربرد نظیر استفاده از شبکه های اجتماعی یا نرم افزارهای پیام رسانی چون فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام ارتباط نزدیکی با مردم دارد.(حداقل شمار زیادی از قشر جوان که دسترسی گسترده ای به این امکانات دارند) 

پیش از مسعود پسندیده نیز جلال تعصبی عضو پیش کسوت تر شورای شهر سبزوار از طریق وبلاگ های خود ارتباط تقریبا نزدیکی با شهروندان سبزواری کاربر اینترنت داشت. اما متاسفانه تعصبی این راه ارتباطی را در دوره چهارم شورای شهر سبزوار به کنار گذاشته است.

پسندیده به عنوان یکی از اعضای جوان شورای شهر سبزوار از طریق رفتارهایی نظیر این و انتشار آن ها در رسانه هایی که در دسترس دارد، سعی می کند فاصله ای که معمولا برخی از مسئولان با مردم می گیرند را از بین ببرد و چهره ای مردمی تر داشته باشد.

وی البته در جریان انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی از مخالفان سرسخت حسین مقصودی بود و با انتشار برخی مطالب در کانال تلگرامی خود و انجام بعضی سخنرانی ها سعی کرد مانع از آن شود که شهردار پیشین سبزوار رای اعتماد مردم را برای ورود به مجلس دهم به دست بیاورد، اما انتخاب حسین مقصودی با رکوردشکنی رأی بیش از 100هزارنفر از مردم غرب خراسان رضوی نشان داد پسندیده حداقل در این مورد نتوانسته است مسیر خواست و اراده اکثریت مردم را به درستی تشخیص دهد و یا به گونه موثری بر آن تأثیر بگذارد.

با این حال پویایی این عضو شورای شهر و استفاده اش از روش هایی که مسئولان و سیاستمداران محلی سبزوار تا کنون کمتر به این شیوه ها توجه نشان داده اند، احتمالا امتیازی است که می تواند باز هم برای او در ادامه مسیر فعالیت های اجتماعی و سیاسی اش شانس هایی به همراه آورد.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما