کتاب «سبزوار شهر سربدار» به قلم رضا مطیعی منتشر شد

کتاب «سبزوار شهر سربدار» برای آشنایی بیشتر با ظرفیت های گوناگون ناحیه تاریخی بیهق در غرب خراسان رضوی به قلم رضا مطیعی یکی از همشهریان سبزواری ساکن در مشهد مقدس منتشر شد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این کتاب در 392 صفحه انتشار یافته و شامل بخشهای گوناگونی از قبیل: تاریخچه سبزوار، درباره سربداران، مفاخر و بزرگان، آثار تاریخی، خانه های قدیمی، ضرب المثل های سبزواری، اصطلاحات و گویشهای سبزواری، اشعار سبزواری، نکته ها و خواندنی ها درباره سبزوار، اوقات شرعی سبزوار، روستاهای سبزوار و عکس ها می باشد.
 
کتاب سبزوار شهر سربدار توسط نشر کامیاب در مشهد منتشر شده است.
 
گفتنی است، مهدی مقصودی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار پیش از این اعلام کرده است  که شورای چهارم از هر کتاب جدیدی که درباره سبزوار منتشر شود، حمایت کرده و حداقل 100 نسخه از این کتاب ها را خریداری می کند. (منبع)
 
شایان ذکر است نام و معرفی رضا مطیعی هم اکنون در فهرست فرهیختگان سبزوار بزرگ که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است و بیشتر شامل نویسندگان و سایر اصحاب فرهنگ دیار سربداران می شود، درج شده است:
 
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

فرجی

سبزوارهمچنان مهدعلم وفرهنگ وبزرگ منشی ست وفضای حاکم برشهر ودیارآن کاملا متفاوت وگویی یک سرو گردن فراتر دارد.این رابه عینه دیده و لمس کرده ایم.پس درود بی پایان برمردم فهیم وبافرهنگ ومتعالی سبزوار.

سبزواری

بسیار پسندیده ونیکوست.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما